DIGITAL CREATIVE CLUSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000464811
NIP
9512367843
REGON
146703719

Podsumowanie

aktywa
2,3 mln
przychód
3,1 mln
zysk
273 tys.
wartość firmy
3,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PUŁAWSKA, 457
Kod pocztowy
02-844
Rejestracja
2013-06-06
Rozpoczęcie działalności
2013-06-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Digital creative cluster osiągnęła 3 115 333 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 115 333 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 841 846 zł.
Zysk netto wyniósł 273 487 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 274 124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 115 333 zł w 2023 roku.
• 134 500 zł w 2022 roku.
• 11 201 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 9541 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 273 487 zł w 2023 roku.
• -310 960 zł w 2022 roku.
• 8491 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital creative cluster wynosi 3 290 531 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 119 695 zł a 7 788 332 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 209 525 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 290 531 zł w 2023 roku.
• 89 667 zł w 2022 roku.
• 189 233 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Digital creative cluster wyniosła 2 342 733 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 342 733 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 342 733 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 159 594 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 183 140 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 202 347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 342 733 zł w 2023 roku.
• 398 744 zł w 2022 roku.
• 583 709 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 171%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Digital creative cluster wyniosły 2 183 140 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 342 733 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 93%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 217 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 183 140 zł w 2023 roku
• 512 637 zł w 2022 roku
• 386 641 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 93% w 2023 roku
• 129% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Digital creative cluster wykazała przychody na poziomie 3 115 333 zł.
Organizacja zarobiła 295 053 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 566 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 273 487 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3594 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 566 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Digital creative cluster wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.09%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Fundacja Digital Knowledge Observatory posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 21.07.2023 jest Fundacja Digital Knowledge Observatory kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.05.2021 do 21.07.2023 była Piotrowska Gabriela kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 26.08.2015 do 12.05.2021 najwięcej udziałów posiadał Digital Space . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.