TOP MEDIA & PUBLISHING HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000460391
NIP
7792413281
REGON
302416988

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
46 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
18 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-84 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
12 tys.
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
GRUNWALDZKA, 43
Kod pocztowy
60-784
Rejestracja
2013-04-29
Rozpoczęcie działalności
2013-04-29
Kapitał zakładowy
40000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI USTANOWIONO KILKU CZŁONKÓW ZARZĄDU, WÓWCZAS DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Badania i analizy związane z jakością żywności Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Transport drogowy towarów Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią Artystyczna i literacka działalność twórcza Działalność fotograficzna Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Pozostała działalność wydawnicza Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Badanie rynku i opinii publicznej Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność agencji informacyjnych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni Działalność muzeów Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw Ruchome placówki gastronomiczne Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność wspomagająca edukację Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach Działalność portali internetowych Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Przygotowywanie i podawanie napojów Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych Działalność w zakresie architektury Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Wydawanie gazet Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw Działalność agencji reklamowych Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Top media & publishing house osiągnęła 18 067 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 18 067 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 101 811 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 83 744 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 067 zł w 2019 roku.
• 1 088 693 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -83 744 zł w 2019 roku.
• 271 141 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Top media & publishing house wynosi 12 045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 45 168 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 045 zł w 2019 roku.
• 1 810 359 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Top media & publishing house wynosi 0,31%. To oznacza, że firma ma szansę 0,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,31% w 2019 roku.
• 0,12% w 2018 roku.
• 0,00% w 2018 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Top media & publishing house wyniosła 46 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 46 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 46 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -181 780 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 228 276 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 46 496 zł w 2019 roku.
• 238 271 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -180%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -463%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -464%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -90.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -231.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -231.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Top media & publishing house wyniosły 228 276 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 46 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 491%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 228 276 zł w 2019 roku
• 336 307 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 491% w 2019 roku
• 141% w 2018 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Top media & publishing house wykazała przychody na poziomie 18 067 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -83 744 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -83 744 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 6104 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Top media & publishing house wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.0009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kochman Edyta posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kulbicka Alicja posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Żyła Kałdońska Karolina posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Olewicz Jarosław posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.