SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE I BEZ OGRANICZEŃ; B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE I BEZ OGRANICZEŃ, A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU W PRZYPADKU ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO KWOTY 5.0000 ZŁ(SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) - KAŻDY Z CZŁONKÓW DZIAŁAJĄCYCH SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ PRZEKRACZAJĄCYCH KWOTĘ 5.000 ZŁ(SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Agencja reklamowo - marketingowa "event 2" osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowo - marketingowa "event 2" wynosi 3750 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 20 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 469 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3750 zł w 2020 roku.
• 3750 zł w 2019 roku.
• 3750 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowo - marketingowa "event 2" wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowo - marketingowa "event 2" wyniosła 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 625 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5000 zł w 2020 roku.
• 5000 zł w 2019 roku.
• 5000 zł w 2018 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowo - marketingowa "event 2" wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Agencja reklamowo - marketingowa "event 2" wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
nie zmieniają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 10% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Szybawski Jan
posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Podobne organizacje do AGENCJA REKLAMOWO - MARKETINGOWA "EVENT 2"