PARFUM COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA KRS
0000447215
NIP
1132861515
REGON
146484714

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
38,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
83,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-3,3 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
74 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
ZAKRĘT
Adres
UL. LUBELSKA, 42
Kod pocztowy
05-077
Rejestracja
2013-01-14
Rozpoczęcie działalności
2013-01-14
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Email
info@parfumcompany.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ - SPÓŁKA POD FIRMĄ: PARFUM COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE, DZIAŁAJĄCA POPRZEZ SWYCH PRAWIDŁOWO UMOCOWANYCH REPREZENTANTÓW. W PRZYPADKU,GDY W SPÓŁCE JEST KILKU KOMPLEMENTARIUSZY, PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI, KTÓREMU POWIERZONE ZOSTAŁO PROWADZENIE SPRAW SPÓŁKI, Z WYŁĄCZENIEM PRAWA REPREZENTACJI POZOSTAŁYCH KOMPLEMENTARIUSZY.
Opis
Parfum Company to rodzinna firma z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku, którastała się jednym z wiodących dystrybutorów perfum oraz kosmetyków w Europie. Specjalizuje się w hurtowej sprzedaży szerokiego asortymentu produktów zapachowych, w tym perfum selektywnych, niszowych oraz arabskich. Charakterystycznym elementem działalności Parfum Company jest oferowanie różnorodnych modeli współpracy, w tym dropshippingu i fulfillmentu, co umożliwia klientom unikanie konieczności posiadania własnego magazynu oraz uproszczenie procesów logistycznych. Firma dąży do budowania długotrwałych relacji partnerskich, oferując elastyczne podejście i profesjonalne usługi. Parfum Company jest także oficjalnym dystrybutorem wybranych marek na rynku europejskim, co potwierdza ich renomę oraz zaufanie w branży kosmetycznej. Misją firmy jest dostarczanie wysokiej jakości produktów oraz wsparcie swoich klientów w rozwijaniu biznesu poprzez kompleksową obsługę i oferowanie atrakcyjnych warunków współpracy.
W skrócie
  • Dystrybucja oryginalnych perfum oraz kosmetyków.
  • Oferowanie usług dropshippingu i fulfillmentu.
  • Specjalizacja w perfumach arabskich i selektywnych.
  • Ponad 15-letnie doświadczenie na rynku europejskim.
  • Partnerskie podejście do współpracy z klientami.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Parfum company osiągnęła 83 872 776 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 83 592 129 zł. Pozostałe przychody to 280 646 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 86 936 827 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 3 344 698 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 809 412 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 872 776 zł w 2023 roku.
• 93 720 355 zł w 2022 roku.
• 108 625 379 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -819 042 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 344 698 zł w 2023 roku.
• 1 941 564 zł w 2022 roku.
• 7 775 252 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Parfum company wynosi 74 023 173 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 209 681 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 583 694 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 74 023 173 zł w 2023 roku.
• 90 863 005 zł w 2022 roku.
• 122 678 269 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Parfum company wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Parfum company wyniosła 38 883 825 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 7 001 477 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 31 882 347 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 38 883 825 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 24 143 986 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 739 838 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 802 728 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 38 883 825 zł w 2023 roku.
• 46 101 754 zł w 2022 roku.
• 44 353 745 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Parfum company wyniosły 14 739 838 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 38 883 825 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 015 457 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 739 838 zł w 2023 roku
• 18 613 070 zł w 2022 roku
• 18 806 624 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Parfum company wykazała przychody na poziomie 83 872 776 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -2 733 196 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 611 502 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 344 698 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -22% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 31 570 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 611 502 zł w 2023 roku
• 538 641 zł w 2022 roku
• 1 444 849 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Parfum company wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.7%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki