MARION PRIVATE LABEL OSTROWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000831824
NIP
9581707124
REGON
385683704

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
11,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
83,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
6 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
55,7 mln
Info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDYNIA
Adres
UL. CHWASZCZYŃSKA, 131A
Kod pocztowy
81-571
Rejestracja
2020-02-28
Rozpoczęcie działalności
2020-02-28
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
office@marionprivatelabel.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ LUB - W PRZYPADKU WIĘKSZEJ ICH ILOŚCI - KAŻDY Z KOMPLEMENTARIUSZY DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZ KIERUJE DZIAŁALNOŚCIĄ SPÓŁKI, ZARZĄDZA JEJ MAJĄTKIEM ORAZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ PRZED SĄDAMI, ORGANAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ I WOBEC OSÓB TRZECICH.
Opis
MARION PRIVATE LABEL OSTROWSKI to rodzinna firma zajmująca się produkcją kosmetykówz ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku. Specjalizuje się w produkcji kosmetyków pod marką własną oraz dostarczaniu rozwiązań w zakresie tworzenia oryginalnych receptur na kremy, oleje i balsamy. W ofercie firmy znajduje się także dostęp do ponad 1000 gotowych formuł i koncepcji, co umożliwia klientom łatwe wprowadzenie produktów na rynek. Zespół ekspertów MARION PRIVATE LABEL pomaga w doborze odpowiednich składników, co zapewnia wysoką jakość finalnych preparatów. Dodatkowo, firma dysponuje nowoczesnym laboratorium, które pozwala na elastyczne dostosowywanie produktów do indywidualnych potrzeb oraz aktualnych trendów rynkowych. W odpowiedzi na wyzwania związane z pandemią Covid-19, MARION wprowadził do swojej oferty produkcję środków dezynfekujących i różnego rodzaju masek ochronnych, co znacząco poszerzyło jej asortyment. Z ponad 340 wykwalifikowanymi pracownikami oraz 30 stałymi partnerami, firma zyskała ugruntowaną pozycję na rynku, oferując kompleksowe usługi od projektowania, przez rozwój, napełnianie, aż po pakowanie produktów.
W skrócie
  • Produkcja kosmetyków pod marką własną oraz białą markę
  • Dostęp do ponad 1000 gotowych formuł kosmetyków
  • Kompleksowe usługi w zakresie tworzenia oryginalnych receptur
  • Produkcja środków dezynfekujących i masek ochronnych
  • Nowoczesne laboratorium i zespół ponad 340 pracowników

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marion private label ostrowski osiągnęła 83 238 234 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 83 238 234 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 83 232 192 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 6042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 20 809 558 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 238 234 zł w 2023 roku.
• 65 461 267 zł w 2022 roku.
• 36 076 348 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1510 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6042 zł w 2023 roku.
• 298 315 zł w 2022 roku.
• 1 610 326 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Marion private label ostrowski wynosi 55 709 427 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 60 415 zł a 208 095 585 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 927 357 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 55 709 427 zł w 2023 roku.
• 46 132 914 zł w 2022 roku.
• 32 567 550 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marion private label ostrowski wynosi 0,59%. To oznacza, że firma ma szansę 0,59% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,126% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,59% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Marion private label ostrowski wyniosła 11 605 183 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 11 605 183 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 605 183 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 257 474 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 347 709 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 901 296 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 605 183 zł w 2023 roku.
• 9 630 230 zł w 2022 roku.
• 9 858 117 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Marion private label ostrowski wyniosły 11 347 709 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 605 183 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 836 927 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 347 709 zł w 2023 roku
• 7 898 486 zł w 2022 roku
• 7 090 989 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marion private label ostrowski wykazała przychody na poziomie 83 238 234 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 41 973 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 35 931 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6042 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 86% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 35 931 zł w 2023 roku
• 48 779 zł w 2022 roku
• 375 963 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Marion private label ostrowski wykazała zysk netto większy niż 47% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.7%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki