SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU MA PRAWO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI ZARÓWNO W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JAK I WIELOOSOBOWEGO. W PRZYPADKU ZARZĄDU ZŁOŻONEGO Z WIĘCEJ NIŻ JEDNEGO CZŁONKA CZŁONKOWIE ZARZĄDU MAJĄ PRAWO DO REPREZENTACJI SAMODZIELNEJ SPÓŁKI JEŻELI WARTOŚĆ AKTU, CZYNNOŚCI LUB UMOWY NIE PRZEKRACZA 200.000,00 ZT NETTO (DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH), NATOMIAST W PRZYPADKU CZYNNOŚCI, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 200.000,00 ZŁ NETTO (DWIEŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH), PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI MA KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU. W PRZYPADKU UMÓW LUB INNYCH TRANSAKCJI KTÓRYCH PRZEDMIOTEM JEST ŚWIADCZENIE CIĄGŁE WARTOŚCI TE OBLICZA SIĘ NA PODSTAWIE CENY ZA OKRES 12 MIESIĘCY
Organizacja Parfum company osiągnęła 283 921 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 283 920 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 253 671 zł.
Zysk netto wyniósł 30 249 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 43 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 283 921 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3901 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 249 zł w 2023 roku.
• 46 309 zł w 2022 roku.
• -13 746 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Parfum company wynosi 404 985 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
94 708 zł a 709 802 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 58 578 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 404 985 zł w 2023 roku.
• 385 886 zł w 2022 roku.
• 55 932 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Parfum company wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Parfum company wyniosła 157 538 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 157 038 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 157 537 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 126 276 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 261 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 688 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 157 538 zł w 2023 roku.
• 109 765 zł w 2022 roku.
• 55 108 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Parfum company wyniosły 31 261 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 157 538 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4836 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 261 zł w 2023 roku
• 13 738 zł w 2022 roku
• 5390 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Parfum company wykazała przychody na poziomie 283 921 zł.
Organizacja zarobiła 34 974 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4725 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 249 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 586 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4725 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Parfum company wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Żelazek Szymon
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.