SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, W TYM DO SKŁADANIA W JEJ IMIENIU OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH, UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Dostarczanie wysokiej jakości produktów spożywczych.
Specjalizacja w markach własnych dla klientów.
Wsparcie w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek.
Działalność w handlu krajowym i zagranicznym.
Koncentracja na długoterminowych relacjach z klientami.
Toma Food jest firmą, która skupia się na dostarczaniu produktów spożywczych o wysokiej jakości. Specjalizuje się w tworzeniu oraz dystrybucji marki własnej, umożliwiając klientom rozwijanie ich własnej linii produktów. Toma Food kładzie duży nacisk na jakość swoich produktów oraz na długoterminową relację z klientami. Oferuje kompleksowe wsparcie w zakresie wyboru i wprowadzania do obiegu nowych produktów, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Działalność Toma Food nie ogranicza się jedynie do rynku krajowego; firma angażuje się również w handel zagraniczny, co rozszerza jej zasięg oraz możliwości. Dzięki kombinacji doświadczenia i zaangażowania w jakość, Toma Food zyskuje uznanie w branży, stale poszukując nowych rozwiązań i partnerów biznesowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Toma food osiągnęła 24 263 028 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 24 263 028 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 884 507 zł.
Strata netto wyniosła 1 621 479 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 180 127 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 263 028 zł w 2023 roku.
• 70 974 969 zł w 2022 roku.
• 78 346 901 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -279 232 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 621 479 zł w 2023 roku.
• -2 963 888 zł w 2022 roku.
• 2 520 452 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Toma food wynosi -1,41 mln zł.
EBITDA Toma food wynosi -1,16 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
284 635 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 407 279 zł w
2023 roku.
• -2 369 135 zł w
2022 roku.
• 3 212 538 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
275 141 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1 163 168 zł w
2023 roku.
• -2 039 249 zł w
2022 roku.
• 3 480 501 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Toma food wynosi 17 410 199 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 60 657 570 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 681 787 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 410 199 zł w 2023 roku.
• 49 767 602 zł w 2022 roku.
• 66 236 950 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Toma food wynosi 3,30%. To oznacza, że firma ma szansę 3,30% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,314% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,30% w 2023 roku.
• 2,58% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 004 554
zł.
Koszty operacyjne Toma food wyniosły 25 670 307
zł.
Wynagrodzenia stanowią 8%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
258 342 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 004 554 zł w 2023 roku
• 2 309 494 zł w 2022 roku
• 1 782 363 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
•
2% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Toma food wyniosła 6 812 851 zł.
a
ktywa trwałe to 1 817 313 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 995 538 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 812 851 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 646 463 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 166 388 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -273 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 812 851 zł w 2023 roku.
• 14 043 865 zł w 2022 roku.
• 18 771 253 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -98%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Toma food wyniosły 5 166 388 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 812 851 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -181 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 166 388 zł w 2023 roku
• 10 775 923 zł w 2022 roku
• 13 539 423 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2023 roku
• 77% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Toma food wykazała przychody na poziomie 24 263 028 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 508 468 zł w 2021 roku
Organizacja Toma food wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.3%.