SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ PRPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Truck oil osiągnęła 25 332 240 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 332 240 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 932 568 zł.
Strata netto wyniosła 600 327 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 577 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 332 240 zł w 2022 roku.
• 20 043 045 zł w 2021 roku.
• 15 912 807 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -122 819 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -600 327 zł w 2022 roku.
• 51 992 zł w 2021 roku.
• 165 251 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck oil wynosi -600 tys. zł.
EBITDA Truck oil wynosi -583 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
123 680 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -600 327 zł w
2022 roku.
• 64 173 zł w
2021 roku.
• 215 006 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
120 211 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -582 982 zł w
2022 roku.
• 102 138 zł w
2021 roku.
• 322 021 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck oil wynosi 17 171 937 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 63 330 601 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 094 418 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 171 937 zł w 2022 roku.
• 14 304 020 zł w 2021 roku.
• 11 964 570 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck oil wynosi 2,24%. To oznacza, że firma ma szansę 2,24% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,419% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,24% w 2022 roku.
• 0,60% w 2021 roku.
• 0,18% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 258 691
zł.
Koszty operacyjne Truck oil wyniosły 25 932 568
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
49 085 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 258 691 zł w 2022 roku
• 170 072 zł w 2021 roku
• 161 704 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
•
1% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck oil wyniosła 6 031 119 zł.
a
ktywa trwałe to 305 627 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 725 492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 031 119 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 378 369 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 652 750 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 097 168 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 031 119 zł w 2022 roku.
• 5 802 445 zł w 2021 roku.
• 4 411 035 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -159%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -46.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck oil wyniosły 5 652 750 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 031 119 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 025 248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 652 750 zł w 2022 roku
• 4 823 750 zł w 2021 roku
• 3 484 332 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2022 roku
• 83% w 2021 roku
• 79% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck oil wykazała przychody na poziomie 25 332 240 zł.
Organizacja zarobiła -600 327 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -600 327 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -488 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 12 178 zł w 2021 roku
• 38 763 zł w 2020 roku