Drukarnia CreativePartner, z siedzibą w Rzeszowie, to renomowana firma, która wyróżnia się na rynku dzięki kompleksowej ofercie usług drukarskich oraz wysokiej jakości wykonania. Od początku działalności, CreativePartner dąży do zapewnienia swoim klientom pełnego zadowolenia i satysfakcji z zamówień. Oferuje szeroki wachlarz produktów, w tym wizytówki, ulotki, plakaty, katalogi, roll-upy, naklejki, kalendarze, a także druki wielkoformatowe. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu, drukarnia jest w stanie realizować zlecenia o różnorodnych wymaganiach technicznych i kreatywnych. Możliwości dostosowania projektów do indywidualnych potrzeb klientów sprawiają, że każda współpraca jest unikalna. Warto podkreślić, że CreativePartner to także drukarnia ekologiczna, która stawia na zrównoważony rozwój oraz minimalizację negatywnego wpływu na środowisko. Dobra reputacja firmy opiera się na wysokiej jakości usług, terminowości oraz elastyczności, co czyni ją zaufanym partnerem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creativepartner osiągnęła 181 600 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 181 600 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 220 022 zł.
Strata netto wyniosła 38 422 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -92 513 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 181 600 zł w 2022 roku.
• 760 458 zł w 2021 roku.
• 583 487 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -11 819 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -38 422 zł w 2022 roku.
• 44 138 zł w 2021 roku.
• 28 233 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creativepartner wynosi -17 tys. zł.
EBITDA Creativepartner wynosi -4 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
11 798 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -16 730 zł w
2022 roku.
• 81 816 zł w
2021 roku.
• 74 837 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
31 914 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -3873 zł w
2022 roku.
• 106 721 zł w
2021 roku.
• 102 808 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativepartner wynosi 890 671 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 104 553 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -48 378 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 890 671 zł w 2022 roku.
• 1 481 943 zł w 2021 roku.
• 1 267 242 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativepartner wynosi 0,31%. To oznacza, że firma ma szansę 0,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,050% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,31% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
• 0,11% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 85 166
zł.
Koszty operacyjne Creativepartner wyniosły 198 331
zł.
Wynagrodzenia stanowią 43%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2480 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 85 166 zł w 2022 roku
• 241 618 zł w 2021 roku
• 200 621 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
43% w 2022 roku
•
36% w 2021 roku
•
39% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creativepartner wyniosła 2 236 099 zł.
a
ktywa trwałe to 922 944 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 313 155 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 786 099 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 026 138 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 759 961 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 121 707 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 786 099 zł w 2022 roku.
• 1 801 056 zł w 2021 roku.
• 1 725 584 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creativepartner wyniosły 759 961 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 786 099 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 81 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 759 961 zł w 2022 roku
• 736 497 zł w 2021 roku
• 705 162 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
• 41% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creativepartner wykazała przychody na poziomie 181 600 zł.
Organizacja zarobiła -38 422 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -38 422 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3235 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 4947 zł w 2021 roku
• 6795 zł w 2020 roku