Drukarnia CreativePartner, z siedzibą w Rzeszowie, to renomowana firma, którawyróżnia się na rynku dzięki kompleksowej ofercie usług drukarskich oraz wysokiej jakości wykonania. Od początku działalności, CreativePartner dąży do zapewnienia swoim klientom pełnego zadowolenia i satysfakcji z zamówień. Oferuje szeroki wachlarz produktów, w tym wizytówki, ulotki, plakaty, katalogi, roll-upy, naklejki, kalendarze, a także druki wielkoformatowe. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu, drukarnia jest w stanie realizować zlecenia o różnorodnych wymaganiach technicznych i kreatywnych. Możliwości dostosowania projektów do indywidualnych potrzeb klientów sprawiają, że każda współpraca jest unikalna. Warto podkreślić, że CreativePartner to także drukarnia ekologiczna, która stawia na zrównoważony rozwój oraz minimalizację negatywnego wpływu na środowisko. Dobra reputacja firmy opiera się na wysokiej jakości usług, terminowości oraz elastyczności, co czyni ją zaufanym partnerem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
W skrócie
Druk usług reklamowych i promocyjnych
Realizacja druków wielkoformatowych
Oferowanie projektów graficznych i logotypów
Podstawowe usługi: wizytówki, ulotki, plakaty
Ekologiczne podejście do druku
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creativepartner osiągnęła 760 458 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 760 458 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 716 320 zł.
Zysk netto wyniósł 44 138 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 29 073 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 760 458 zł w 2021 roku.
• 583 487 zł w 2020 roku.
• 1 021 712 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 44 138 zł w 2021 roku.
• 28 233 zł w 2020 roku.
• 125 649 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativepartner wynosi 1 481 943 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
441 378 zł a 4 258 239 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 87 345 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 481 943 zł w 2021 roku.
• 1 267 242 zł w 2020 roku.
• 1 927 880 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativepartner wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2021 roku.
• 0,12% w 2020 roku.
• 0,08% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creativepartner wyniosła 1 801 056 zł.
a
ktywa trwałe to 935 802 zł.
a
ktywa obrotowe to 865 255 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 801 056 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 064 560 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 736 497 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 155 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 801 056 zł w 2021 roku.
• 1 725 584 zł w 2020 roku.
• 1 824 559 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creativepartner wyniosły 736 497 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 801 056 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 96 538 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 736 497 zł w 2021 roku
• 705 162 zł w 2020 roku
• 832 371 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2021 roku
• 41% w 2020 roku
• 46% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creativepartner wykazała przychody na poziomie 760 458 zł.
Organizacja zarobiła 49 085 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4947 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 44 138 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2807 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4947 zł w 2021 roku
• 6795 zł w 2020 roku
• 16 628 zł w 2019 roku