SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JEST PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM ŁĄCZNIE.
Organizacja Dfl transport osiągnęła 715 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 715 874 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 455 325 zł.
Zysk netto wyniósł 260 549 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 743 387 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 715 876 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 26 482 419 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2324 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 260 549 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• -780 797 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Dfl transport wynosi 261 tys. zł.
EBITDA Dfl transport wynosi 261 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
44 506 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 260 548 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
• -634 334 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
46 301 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 260 548 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
• -518 493 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dfl transport wynosi 1 519 448 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 647 691 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 284 703 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 519 448 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 18 294 794 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dfl transport wynosi 10,3%. To oznacza, że firma ma szansę 10,3% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,700% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 10,3% w 2023 roku.
• 4,93% w 2022 roku.
• 2,57% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 263 521
zł.
Koszty operacyjne Dfl transport wyniosły 455 327
zł.
Wynagrodzenia stanowią 58%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-4632 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 263 521 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 2 377 189 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
58% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
9% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Dfl transport wyniosła 905 529 zł.
a
ktywa obrotowe to 905 529 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 905 529 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3 755 936 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 661 465 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -307 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 905 529 zł w 2023 roku.
• 577 197 zł w 2022 roku.
• 7 754 145 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Dfl transport wyniosły 4 661 465 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 905 529 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 515%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 494 349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 661 465 zł w 2023 roku
• 4 593 682 zł w 2022 roku
• 6 901 014 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 75.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 515% w 2023 roku
• 796% w 2022 roku
• 89% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Dfl transport wykazała przychody na poziomie 715 876 zł.
Organizacja zarobiła 260 549 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 260 549 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -15 239 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2020 roku