"OCH MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000419061
NIP
7962959519
REGON
146101720

Podsumowanie

aktywa
360 tys.
przychód
1,9 mln
zysk
-155 tys.
wartość firmy
1,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
RADOM
Adres
UL. STANISŁAWA ZBROWSKIEGO, 14
Kod pocztowy
26-600
Rejestracja
2012-04-24
Rozpoczęcie działalności
2012-04-24
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE JEDYNIE WSPÓLNIKOWI ODPOWIEDAJĄCEMU BEZ OGRANICZEŃ (KOMPLEMENTARIUSZOWI). OBECNIE ZARZĄD OCH MEDIA SP. Z O.O. - KOMPLEMENTARIUSZA SPÓŁKI STANOWIĄ: BOGDAN JÓZEF SAR - PREZES ZARZADU ORAZ JAROSŁAW MICHALUK - WICEPREZES ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "och media osiągnęła 1 869 867 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 869 867 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 025 065 zł.
Strata netto wyniosła 155 198 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 373 973 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 869 867 zł w 2022 roku.
• 1 588 555 zł w 2021 roku.
• 1 293 076 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -55 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -155 198 zł w 2022 roku.
• 193 896 zł w 2021 roku.
• 131 633 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "och media wynosi 1 336 439 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4 674 668 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 149 557 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 336 439 zł w 2022 roku.
• 2 085 881 zł w 2021 roku.
• 1 593 144 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "och media wyniosła 359 583 zł.
a
ktywa trwałe to 2945 zł.
a
ktywa obrotowe to 356 638 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 359 583 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 119 814 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 239 769 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -13 029 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 359 583 zł w 2022 roku.
• 618 038 zł w 2021 roku.
• 343 152 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -130%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -44.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1225203.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1217395.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "och media wyniosły 239 769 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 359 583 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -10 522 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 239 769 zł w 2022 roku
• 283 025 zł w 2021 roku
• 70 403 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2022 roku
• 46% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "och media wykazała przychody na poziomie 1 869 867 zł.
Organizacja zarobiła -155 198 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -155 198 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 19 174 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "och media wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Produkcja mebli biurowych i sklepowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 40% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki