OCH MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000408485
NIP
7962958827
REGON
145963341

Podsumowanie

aktywa
3 tys.
przychód
748
zysk
-1 tys.
wartość firmy
499
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
RADOM
Adres
WROCŁAWSKA, 4
Kod pocztowy
26-600
Rejestracja
2012-01-18
Rozpoczęcie działalności
2012-01-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Och media osiągnęła 748 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 748 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1252 zł.
Strata netto wyniosła 1252 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 748 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 12 931 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -10 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1252 zł w 2022 roku.
• -1300 zł w 2021 roku.
• 183 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Och media wynosi 499 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1870 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 100 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 499 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 9354 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Och media wyniosła 3343 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 3243 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3343 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -10 008 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 351 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3343 zł w 2022 roku.
• 3259 zł w 2021 roku.
• 2960 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża netto wyniosła -167%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Och media wyniosły 13 351 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3343 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 399%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 351 zł w 2022 roku
• 12 015 zł w 2021 roku
• 10 416 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 45.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 399% w 2022 roku
• 369% w 2021 roku
• 352% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Och media wykazała przychody na poziomie 748 zł.
Organizacja zarobiła -1252 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1252 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 33 zł w 2020 roku

Organizacja Och media wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Działalność w zakresie architektury".
Organizacja wykazała przychód większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 15% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 6% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sar Filip posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Michaluk Jarosław posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Sar Filip (50% udziałów)
• Michaluk Jarosław (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 18.01.2012 do 12.05.2012 był Sar Filip kontrolując 100% udziałów.