OFFICE CREATIVE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000766746
NIP
5223146803
REGON
382316810

Podsumowanie

aktywa
304 tys.
przychód
83 tys.
zysk
-295 tys.
wartość firmy
147 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PŁOSA, 1
Kod pocztowy
03-531
Rejestracja
2019-01-14
Rozpoczęcie działalności
2019-01-14
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYMI DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI SĄ KOMPLEMENTARIUSZE, Z KTÓRYCH KAŻDY MOŻE SAMODZIELNIE DZIAŁAĆ W IMIENIU SPÓŁKI. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST OFFICE CREATIVE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WARSZAWIE (KRS: 0000761979). DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU KOMPLEMENTARIUSZA UPRAWNIONY JEST: - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZI MARIUSZ PIOTR ANTONIEWICZ (PREZES ZARZĄDU).

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Office creative group osiągnęła 83 189 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 83 157 zł. Pozostałe przychody to 33 zł.
Całkowite koszty wyniosły 378 567 zł.
Strata netto wyniosła 295 410 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 20 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 189 zł w 2022 roku.
• 4 001 039 zł w 2021 roku.
• 1 231 631 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -73 853 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -295 410 zł w 2022 roku.
• 411 831 zł w 2021 roku.
• 464 348 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Office creative group wynosi 146 555 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 485 844 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 36 639 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 146 555 zł w 2022 roku.
• 4 627 336 zł w 2021 roku.
• 3 030 522 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Office creative group wyniosła 304 386 zł.
a
ktywa trwałe to 157 190 zł.
a
ktywa obrotowe to 147 196 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 304 386 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 121 461 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 182 926 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 76 097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 304 386 zł w 2022 roku.
• 613 088 zł w 2021 roku.
• 1 375 344 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -97%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -243%.
Marża operacyjna wyniosła -355%.
Marża netto wyniosła -355%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -60.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -88.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -88.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Office creative group wyniosły 182 926 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 304 386 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 45 731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 182 926 zł w 2022 roku
• 196 217 zł w 2021 roku
• 905 956 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 66% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Office creative group wykazała przychody na poziomie 83 189 zł.
Organizacja zarobiła -295 410 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -295 410 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 57 377 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Office creative group wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Produkcja mebli biurowych i sklepowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki