Organizacja "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne osiągnęła 23 720 287 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 720 287 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 893 459 zł.
Strata netto wyniosła 173 171 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 686 309 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 720 287 zł w 2023 roku.
• 22 950 851 zł w 2022 roku.
• 21 296 345 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -111 551 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -173 171 zł w 2023 roku.
• 212 413 zł w 2022 roku.
• 704 889 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi -110 tys. zł.
EBITDA "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi -108 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
100 957 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -109 610 zł w
2023 roku.
• 263 937 zł w
2022 roku.
• 797 345 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
106 830 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -108 297 zł w
2023 roku.
• 265 250 zł w
2022 roku.
• 798 657 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 16 402 748 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 59 300 718 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 824 449 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 402 748 zł w 2023 roku.
• 16 869 320 zł w 2022 roku.
• 17 576 912 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 0,61%. To oznacza, że firma ma szansę 0,61% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,040% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,61% w 2023 roku.
• 0,41% w 2022 roku.
• 0,21% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 213 489
zł.
Koszty operacyjne "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosły 23 829 897
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
143 970 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 213 489 zł w 2023 roku
• 2 235 803 zł w 2022 roku
• 1 742 689 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosła 7 105 962 zł.
a
ktywa trwałe to 21 771 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 084 191 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 105 962 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 785 631 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 320 331 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 452 839 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 105 962 zł w 2023 roku.
• 7 338 103 zł w 2022 roku.
• 6 921 976 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosły 6 320 331 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 105 962 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 411 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 320 331 zł w 2023 roku
• 6 379 301 zł w 2022 roku
• 6 175 587 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała przychody na poziomie 23 720 287 zł.
Organizacja zarobiła -109 760 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 63 411 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -173 171 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -58% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 569 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 63 411 zł w 2023 roku
• 51 456 zł w 2022 roku
• 92 439 zł w 2021 roku
Organizacja "alba" marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
"ALBA" MARKETING I KONSULTACJE FARMACEUTYCZNE