Organizacja Marketing i konsultacje farmaceutyczne osiągnęła 51 445 606 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 51 445 606 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 52 129 751 zł.
Strata netto wyniosła 684 145 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 847 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 51 445 606 zł w 2023 roku.
• 47 537 870 zł w 2022 roku.
• 43 797 184 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -195 566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -684 145 zł w 2023 roku.
• -14 155 zł w 2022 roku.
• 526 939 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi -684 tys. zł.
EBITDA Marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi -666 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
216 659 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -684 145 zł w
2023 roku.
• 68 142 zł w
2022 roku.
• 567 989 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
287 635 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -666 062 zł w
2023 roku.
• 86 074 zł w
2022 roku.
• 582 734 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 40 681 939 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 128 614 015 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 511 882 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 40 681 939 zł w 2023 roku.
• 38 589 890 zł w 2022 roku.
• 38 214 472 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing i konsultacje farmaceutyczne wynosi 0,34%. To oznacza, że firma ma szansę 0,34% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,051% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,34% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosła 11 875 964 zł.
a
ktywa trwałe to 31 288 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 844 675 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 875 964 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 513 158 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 362 806 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 193 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 875 964 zł w 2023 roku.
• 12 572 466 zł w 2022 roku.
• 12 060 051 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -8%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing i konsultacje farmaceutyczne wyniosły 3 362 806 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 875 964 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 273 493 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 362 806 zł w 2023 roku
• 3 375 163 zł w 2022 roku
• 2 848 593 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała przychody na poziomie 51 445 606 zł.
Organizacja zarobiła -684 145 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -684 145 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -22 459 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 81 867 zł w 2022 roku
• 40 922 zł w 2021 roku
Organizacja Marketing i konsultacje farmaceutyczne wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.