PCC CONSUMER PRODUCTS SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000411957
NIP
9880279825
REGON
021130120

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
100,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
181,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
14,1 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
177,4 mln
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
BRZEG DOLNY
Adres
UL. HENRYKA SIENKIEWICZA, 4
Kod pocztowy
56-120
Rejestracja
2012-02-22
Rozpoczęcie działalności
2009-12-03
Kapitał zakładowy
65050000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYSTARCZY DZIAŁANIE PREZESA ZARZĄDU.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
PCC Consumer Products S.A. jest renomowanym producentem chemii gospodarczej orazkosmetyków, zrzeszonym w międzynarodowym koncernie PCC SE, który ma swoją siedzibę w Duisburgu, w Niemczech. Firma ta zyskała zaufanie milionów klientów na całym świecie, oferując produkty, które mają na celu ułatwienie życia ich użytkownikom. PCC Consumer Products dąży do spełnienia potrzeb zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw, tworząc szeroką gamę artykułów, w tym środki czyszczące, dezynfektanty oraz produkty dozujące dla branży profesjonalnej. Ich motto: „Your Life, Our Inspiration” odzwierciedla zaangażowanie w dostarczanie rozwiązań, które uczynią codzienność lepszą. W skład PCC Consumer Products wchodzą także inne spółki, takie jak PCC Consumer Products Kosmet oraz PCC Consumer Products Navigator, co pozwala na obsługę różnorodnych rynków i potrzeb. Firma stawia na jakość oraz zadowolenie klientów, co czyni ją jednym z wiodących graczy na polskim rynku chemii oraz kosmetyków.
W skrócie
  • Producent chemii gospodarczej i kosmetyków.
  • Oferuje dezynfektanty, środki czystości, kosmetyki.
  • Część międzynarodowego koncernu PCC SE.
  • Działa w oparciu o zasadę wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Dysponuje spółkami wspierającymi zróżnicowane obszary działalności.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pcc consumer products osiągnęła 181 602 919 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 179 775 562 zł. Pozostałe przychody to 1 827 357 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 165 682 162 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 14 093 400 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 14 184 601 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 181 602 919 zł w 2023 roku.
• 149 185 963 zł w 2022 roku.
• 111 978 191 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6 385 257 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 14 093 400 zł w 2023 roku.
• -13 178 543 zł w 2022 roku.
• -26 296 723 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Pcc consumer products wynosi 177 442 213 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 454 007 298 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 18 284 107 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 177 442 213 zł w 2023 roku.
• 99 457 309 zł w 2022 roku.
• 74 652 127 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pcc consumer products wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -2,096% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2023 roku.
• 1,31% w 2022 roku.
• 3,17% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Pcc consumer products wyniosła 100 580 735 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 40 615 409 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 59 965 326 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 100 580 735 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -95 737 549 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitały mniejszości to -35 519 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
u
jemna wartość jednostek podporządkowanych to 3 329 412 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 193 024 391 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 228 647 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 100 580 735 zł w 2023 roku.
• 81 959 998 zł w 2022 roku.
• 81 433 140 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Pcc consumer products wyniosły 193 024 391 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 100 580 735 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 192%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 393 114 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 193 024 391 zł w 2023 roku
• 188 401 400 zł w 2022 roku
• 177 954 390 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 192% w 2023 roku
• 230% w 2022 roku
• 219% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pcc consumer products wykazała przychody na poziomie 181 602 919 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 15 522 917 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1 429 517 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 14 093 400 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 181 974 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 429 517 zł w 2023 roku
• 548 676 zł w 2022 roku
• 892 640 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Pcc consumer products wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.07%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pcc Se posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.