SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: A. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZACIAGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI DO KWOTY 20.000,00 ZŁ KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE B. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZACIAGNIECIA ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI POWYŻEJ KWOTY 20.000,00 ZŁ PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU W TYM WICEPREZESI, DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.
Organizacja Brandmark osiągnęła 9 492 904 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 492 843 zł. Pozostałe przychody to 61 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 668 587 zł.
Zysk netto wyniósł 824 256 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 557 324 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 492 904 zł w 2023 roku.
• 11 574 770 zł w 2022 roku.
• 10 126 933 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 141 949 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 824 256 zł w 2023 roku.
• 433 337 zł w 2022 roku.
• 625 291 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brandmark wynosi 1,06 mln zł.
EBITDA Brandmark wynosi 1,4 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
181 795 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 063 334 zł w
2023 roku.
• 617 040 zł w
2022 roku.
• 767 779 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandmark wynosi 11 357 278 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 731 653 zł a 23 732 260 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 876 329 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 357 278 zł w 2023 roku.
• 10 752 720 zł w 2022 roku.
• 10 267 347 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandmark wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 069 771
zł.
Koszty operacyjne Brandmark wyniosły 8 429 508
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
178 295 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 069 771 zł w 2023 roku
• 1 040 355 zł w 2022 roku
• 814 680 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandmark wyniosła 4 350 077 zł.
a
ktywa trwałe to 2 134 906 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 215 171 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 350 077 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 308 871 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 041 207 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 713 724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 350 077 zł w 2023 roku.
• 4 759 660 zł w 2022 roku.
• 2 383 506 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandmark wyniosły 2 041 207 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 350 077 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 319 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 041 207 zł w 2023 roku
• 3 022 516 zł w 2022 roku
• 1 030 315 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 22.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandmark wykazała przychody na poziomie 9 492 904 zł.
Organizacja zarobiła 1 019 981 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 195 725 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 824 256 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 32 621 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 195 725 zł w 2023 roku
• 97 208 zł w 2022 roku
• 123 891 zł w 2021 roku