Zrealizowane osiedle składające się z 22 nowoczesnych domów jednorodzinnych
Funkcjonalne układy pomieszczeń z przestronnymi strefami dziennymi i nocnymi
Ekologiczne rozwiązania: energooszczędne okna, system rekuperacji, instalacje fotowoltaiczne
Dogodna lokalizacja w Tychach, blisko infrastruktury i terenów rekreacyjnych
Dostęp do pobliskich szkół, przedszkoli oraz punktów usługowych
MAN-TRANS Małek i Wspólnicy sp.k. to deweloper, który zrealizował projekt 'Osiedle Józefa' w Tychach, oferując nowoczesne domy jednorodzinne w zabudowie szeregowej. Osiedle składa się z 22 domów o zróżnicowanej powierzchni użytkowej wynoszącej od 132,35 m² do 135,84 m². Każdy z domów charakteryzuje się funkcjonalnym układem pomieszczeń, który obejmuje przestronną strefę dzienną na parterze oraz komfortową strefę nocną na piętrze, co sprzyja codziennej wygodzie mieszkańców. Dodatkowo, inwestycja wyróżnia się nowoczesnymi rozwiązaniami ekologicznymi, takimi jak energooszczędne okna, system rekuperacji, przygotowanie do montażu paneli fotowoltaicznych oraz strefowe ogrzewanie podłogowe z dwufunkcyjną pompą ciepła. Położenie osiedla umożliwia łatwy dostęp do pełnej infrastruktury Tychów, a także atrakcji naturalnych, jak Jezioro Paprocany, co czyni to miejsce idealnym do życia zarówno dla rodzin, jak i osób ceniących aktywność na świeżym powietrzu. Osiedle zapewnia również bliskość do sklepów, szkół i punktów usługowych, co podnosi komfort życia mieszkańców.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Man-trans małek i wspólnicy osiągnęła 11 724 026 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 508 791 zł. Pozostałe przychody to 215 236 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 256 209 zł.
Zysk netto wyniósł 5 252 582 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 419 393 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 724 026 zł w 2023 roku.
• 9 686 672 zł w 2022 roku.
• 14 837 282 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -257 829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5 252 582 zł w 2023 roku.
• 4 608 258 zł w 2022 roku.
• 7 175 348 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Man-trans małek i wspólnicy wynosi 6,39 mln zł.
EBITDA Man-trans małek i wspólnicy wynosi 7,31 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
66 263 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 6 394 058 zł w
2023 roku.
• 5 615 211 zł w
2022 roku.
• 8 253 750 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
12 846 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 7 309 608 zł w
2023 roku.
• 6 445 348 zł w
2022 roku.
• 9 123 113 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Man-trans małek i wspólnicy wynosi 52 248 697 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
17 586 039 zł a 124 919 203 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 362 705 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 52 248 697 zł w 2023 roku.
• 45 873 726 zł w 2022 roku.
• 56 224 633 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Man-trans małek i wspólnicy wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4030
zł.
Koszty operacyjne Man-trans małek i wspólnicy wyniosły 5 114 732
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-514 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4030 zł w 2023 roku
• 4963 zł w 2022 roku
• 7116 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Man-trans małek i wspólnicy wyniosła 32 092 800 zł.
a
ktywa trwałe to 11 544 212 zł.
a
ktywa obrotowe to 20 548 588 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 092 800 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 31 229 801 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 862 999 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 654 370 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 092 800 zł w 2023 roku.
• 28 274 348 zł w 2022 roku.
• 24 138 966 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 56%.
Marża netto wyniosła 45%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Man-trans małek i wspólnicy wyniosły 862 999 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 092 800 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -164 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 862 999 zł w 2023 roku
• 297 130 zł w 2022 roku
• 630 005 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Man-trans małek i wspólnicy wykazała przychody na poziomie 11 724 026 zł.
Organizacja zarobiła 6 597 585 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 345 003 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5 252 582 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 224 167 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 345 003 zł w 2023 roku
• 1 079 716 zł w 2022 roku
• 1 078 396 zł w 2021 roku
Organizacja Man-trans małek i wspólnicy wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
MAN-TRANS MAŁEK I WSPÓLNICY