FOODCRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000404832
NIP
5252523504
REGON
145916643

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
519 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2,3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
227 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PRZYCZÓŁKOWA, 400
Kod pocztowy
02-962
Rejestracja
2011-12-12
Rozpoczęcie działalności
2011-12-12
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
kontakt@tasteburger.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TJ. TASTE BURGER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KTÓRA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, LUB PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO. W SKŁAD ZARZĄDU TASTE BURGER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WCHODZI PAN PAWEŁ WOJCIECH MATUSIK.
Opis
FoodCraft to firma gastronomiczna z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się wdostarczaniu burgerów z najwyższej jakości składników. Ich oferta obejmuje różnorodne rodzaje burgerów, które można zamawiać online, co znacząco ułatwia proces zakupu i dostawy. FoodCraft wyróżnia się unikalnym podejściem do sztuki kulinarnej, które łączy tradycyjne przepisy z nowoczesnymi smakami. Misją tej firmy jest dostarczanie nie tylko pożywnych, ale i smacznych posiłków, które zaspokajają potrzeby zarówno miłośników klasycznych burgerów, jak i tych, którzy poszukują nowych doznań smakowych. FoodCraft kładzie szczególny nacisk na jakość swoich produktów oraz satysfakcję klienta, co przekłada się na zaufanie i lojalność ich bazy klientów.
W skrócie
  • Specjalizacja w burgerach z wysokiej jakości składników
  • Możliwość zamawiania online przez system UpMenu
  • Różnorodność oferty z klasycznymi i nowoczesnymi recepturami

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Foodcraft osiągnęła 2 298 911 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 298 911 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 071 681 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 227 230 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 382 325 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 298 911 zł w 2023 roku.
• 2 610 521 zł w 2022 roku.
• 4 374 623 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 44 983 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 227 230 zł w 2023 roku.
• -115 364 zł w 2022 roku.
• 668 719 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Foodcraft wynosi 2 441 528 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 747 277 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 406 370 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 441 528 zł w 2023 roku.
• 1 740 347 zł w 2022 roku.
• 5 591 292 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Foodcraft wynosi 0,85%. To oznacza, że firma ma szansę 0,85% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -2,112% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,85% w 2023 roku.
• 1,48% w 2022 roku.
• 0,77% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Foodcraft wyniosła 519 186 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 49 478 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 469 708 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 519 186 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -1 332 247 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 851 432 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -25 529 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 519 186 zł w 2023 roku.
• 587 980 zł w 2022 roku.
• 1 078 340 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -17%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 145.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 144.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Foodcraft wyniosły 1 851 432 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 519 186 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 357%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -214 926 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 851 432 zł w 2023 roku
• 2 146 804 zł w 2022 roku
• 2 514 715 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 18.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 357% w 2023 roku
• 365% w 2022 roku
• 233% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Foodcraft wykazała przychody na poziomie 2 298 911 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 249 427 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 22 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 227 230 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3700 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 197 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 69 360 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Foodcraft wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do FOODCRAFT