WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA, TJ. TASTE BURGER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KTÓRA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, LUB PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO. W SKŁAD ZARZĄDU TASTE BURGER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WCHODZI PAN PAWEŁ WOJCIECH MATUSIK.
FoodCraft to firma gastronomiczna z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się wdostarczaniu burgerów z najwyższej jakości składników. Ich oferta obejmuje różnorodne rodzaje burgerów, które można zamawiać online, co znacząco ułatwia proces zakupu i dostawy. FoodCraft wyróżnia się unikalnym podejściem do sztuki kulinarnej, które łączy tradycyjne przepisy z nowoczesnymi smakami. Misją tej firmy jest dostarczanie nie tylko pożywnych, ale i smacznych posiłków, które zaspokajają potrzeby zarówno miłośników klasycznych burgerów, jak i tych, którzy poszukują nowych doznań smakowych. FoodCraft kładzie szczególny nacisk na jakość swoich produktów oraz satysfakcję klienta, co przekłada się na zaufanie i lojalność ich bazy klientów.
W skrócie
Specjalizacja w burgerach z wysokiej jakości składników
Możliwość zamawiania online przez system UpMenu
Różnorodność oferty z klasycznymi i nowoczesnymi recepturami
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Foodcraft osiągnęła 2 298 911 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 298 911 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 071 681 zł.
Zysk netto wyniósł 227 230 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 382 325 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 298 911 zł w 2023 roku.
• 2 610 521 zł w 2022 roku.
• 4 374 623 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 44 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 227 230 zł w 2023 roku.
• -115 364 zł w 2022 roku.
• 668 719 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Foodcraft wynosi 2 441 528 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 747 277 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 406 370 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 441 528 zł w 2023 roku.
• 1 740 347 zł w 2022 roku.
• 5 591 292 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Foodcraft wynosi 0,85%. To oznacza, że firma ma szansę 0,85% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -2,112% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,85% w 2023 roku.
• 1,48% w 2022 roku.
• 0,77% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Foodcraft wyniosła 519 186 zł.
a
ktywa trwałe to 49 478 zł.
a
ktywa obrotowe to 469 708 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 519 186 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 332 247 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 851 432 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -25 529 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 519 186 zł w 2023 roku.
• 587 980 zł w 2022 roku.
• 1 078 340 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -17%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 145.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 144.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Foodcraft wyniosły 1 851 432 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 519 186 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 357%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -214 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 851 432 zł w 2023 roku
• 2 146 804 zł w 2022 roku
• 2 514 715 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 18.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 357% w 2023 roku
• 365% w 2022 roku
• 233% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Foodcraft wykazała przychody na poziomie 2 298 911 zł.
Organizacja zarobiła 249 427 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 197 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 227 230 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3700 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 197 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 69 360 zł w 2021 roku