ART CREATICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS
0000400654
NIP
6652987024
REGON
301958492

Podsumowanie

aktywa
51 tys.
przychód
0
zysk
0
wartość firmy
38 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
WĘGLEW KOLONIA
Adres
UL. BURSZTYNOWA, 5A
Kod pocztowy
62-590
Rejestracja
2011-11-02
Rozpoczęcie działalności
2011-11-02
Kapitał zakładowy
51000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
mariajaskiewicz65@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO. DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO.
Branże
Działalność agencji reklamowych Działalność związana z reprezentowaniem mediów Działalność agencji reklamowych Wypożyczanie kaset wideo, płyt CD, DVD itp. Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Sprzedaż detaliczna wyrobów związanych z kulturą i rekreacją prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki Pozaszkolne formy edukacji Badanie rynku i opinii publicznej Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Transport drogowy towarów Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Działalność związana ze sportem Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej Działalność fotograficzna Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność usługowa wspomagająca transport Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Działalność związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach DZIAŁALNOŚĆ TWÓRCZA ZWIĄZANA Z KULTURĄ I ROZRYWKĄ Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Nadawanie programów radiofonicznych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność; działalność portali internetowych Działalność rozrywkowa i rekreacyjna

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Art creatica osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Art creatica wynosi 38 250 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 204 000 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 960 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 38 250 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 31 533 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Art creatica wyniosła 51 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 51 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 51 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 51 000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1279 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 51 000 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 42 044 zł w 2019 roku.

Rentowność

Rentowność aktywów (ROA) organizacji nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 51 000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Art creatica wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Art creatica wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Matysiak Tomasz posiada 340 udziałów, które stanowią 66.7% firmy.
Jaśkiewicz Maria posiada 170 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największym udziałowcem od 24.07.2023 jest Matysiak Tomasz kontrolujący 67% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.11.2011 do 24.07.2023:
• Mróz Tomasz (33% udziałów)
• Kołodziejek Kinga (33% udziałów)
• Jaśkiewicz Maria (33% udziałów)