OL-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000391442
NIP
5871695338
REGON
221420060

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
10,7 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-307 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
9,6 mln
Info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
MRZEZINO
Adres
LIPOWA, 6
Kod pocztowy
84-123
Rejestracja
2011-07-13
Rozpoczęcie działalności
2011-07-13
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
sekretariat@ol-trans.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ISTNIENIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Branże
Roboty związane z budową dróg i autostrad Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Wynajem i dzierżawa środków transportu lotniczego Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach Zakładanie stolarki budowlanej Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Przygotowanie terenu pod budowę Roboty związane z budową mostów i tuneli Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia Malowanie i szklenie Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących Działalność usługowa związana z przeprowadzkami Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego Produkcja wyrobów budowlanych z betonu Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Transport drogowy towarów Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego Wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych Tynkowanie Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Roboty związane z budową dróg i autostrad Wykonywanie instalacji elektrycznych Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych POZOSTAŁEGÓRNICTWO I WYDOBYWANIE Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich Produkcja zaprawy murarskiej Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych Sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu Produkcja masy betonowej prefabrykowanej
Opis
  • Wykonywanie prac ziemnych, w tym wykopów i wymiany gruntu
  • Zakres usług transportowych dla maszyn i materiałów budowlanych
  • Produkcja betonu oraz różnego rodzaju kruszyw
  • Prace rozbiórkowe oraz recykling materiałów budowlanych
  • Ponad 30-letnie doświadczenie w branży budowlanej

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ol-trans osiągnęła 2 951 539 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 354 005 zł. Pozostałe przychody to 597 534 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 661 400 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 307 396 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -5 882 942 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 951 539 zł w 2023 roku.
• 5 500 932 zł w 2022 roku.
• 5 070 114 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -62 226 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -307 396 zł w 2023 roku.
• 763 981 zł w 2022 roku.
• 246 773 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Ol-trans wynosi -908 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Ol-trans wynosi -748 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 167 434 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -907 857 zł w 2023 roku.
• -148 718 zł w 2022 roku.
• -640 080 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 159 709 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -747 833 zł w 2023 roku.
• -47 431 zł w 2022 roku.
• -547 619 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ol-trans wynosi 9 583 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 40 616 312 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 545 467 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 583 251 zł w 2023 roku.
• 14 640 870 zł w 2022 roku.
• 11 711 838 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ol-trans wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 727 856 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Ol-trans wyniosły 3 261 861 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 22% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 2445 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 727 856 zł w 2023 roku
• 522 770 zł w 2022 roku
• 489 429 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 22% w 2023 roku
• 11% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ol-trans wyniosła 10 719 643 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 9 986 089 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 733 554 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 719 643 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 10 154 078 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 565 565 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -306 160 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 719 643 zł w 2023 roku.
• 11 876 600 zł w 2022 roku.
• 12 241 946 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -39%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ol-trans wyniosły 565 565 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 719 643 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -866 785 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 565 565 zł w 2023 roku
• 1 319 724 zł w 2022 roku
• 2 449 052 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2023 roku
• 11% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ol-trans wykazała przychody na poziomie 2 951 539 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -298 078 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 9317 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -307 396 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3217 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9317 zł w 2023 roku
• 70 946 zł w 2022 roku
• 20 046 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ol-trans wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Roboty związane z budową dróg i autostrad".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 47% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 47% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Hewelt Olgierd posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 09.05.2024 jest Hewelt Olgierd kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 19.04.2016 do 09.05.2024 była Hewelt Hanna kontrolująca 67% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 13.07.2011 do 19.04.2016 najwięcej udziałów posiadała Hewelt Hanna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 68%.

Podobne organizacje do OL-TRANS

Organizacja Numer KRS
1
0000625854
2
0000506893
3
0000661764
4
0000746785
5
0001078080
6
0000049461
7
0000299185
8
0000138419
9
0000047882
10
0000199194
11
0000582890
12
0000662448
13
0000332817
14
0000704025
15
0000145059
16
0000640606
17
0000584179
18
0000295758
19
0000373594
20
0000264318
21
0000217936
22
0000537416
23
0000274344
24
0000649326
25
0000573815
26
0000765338
27
0000297589
28
0000559545
29
0000309569
30
0000712982