FASHION HOUSE MANAGEMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000376943
NIP
1070018431
REGON
142798278

Podsumowanie

aktywa
55 tys.
przychód
1
zysk
-13 tys.
wartość firmy
41 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PUŁAWSKA, 2
Kod pocztowy
02-566
Rejestracja
2011-01-31
Rozpoczęcie działalności
2011-01-31
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Reklama Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Badanie rynku i opinii publicznej Działalność związana z tłumaczeniami Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych Działalność holdingów finansowych Pozostałe formy udzielania kredytów Pozostała działalność pocztowa i kurierska Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z pakowaniem Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni Leasing finansowy Pozostałe pośrednictwo pieniężne Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Pozostałe sprzątanie Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fashion house management poland osiągnęła 1 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 554 zł.
Strata netto wyniosła 12 554 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -379 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 zł w 2019 roku.
• 723 zł w 2018 roku.
• 759 915 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -335 525 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 554 zł w 2019 roku.
• -57 522 zł w 2018 roku.
• 658 496 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fashion house management poland wynosi 41 201 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 219 735 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 596 576 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 41 201 zł w 2019 roku.
• 51 098 zł w 2018 roku.
• 3 234 353 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fashion house management poland wyniosła 54 934 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 934 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 934 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 54 934 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -133 464 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 934 zł w 2019 roku.
• 69 069 zł w 2018 roku.
• 321 862 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
Marża netto wyniosła -2,324,852%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -113.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -274.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1162469.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 934 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -98 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2019 roku
• 1581 zł w 2018 roku
• 196 852 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 30.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 2% w 2018 roku
• 61% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fashion house management poland wykazała przychody na poziomie 1 zł.
Organizacja zarobiła -12 554 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -12 554 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -19 276 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 38 551 zł w 2017 roku

Organizacja Fashion house management poland wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.00000003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Fashion House Group S.a.r.l. posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 21.08.2015 jest Fashion House Group S.a.r.l. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.09.2013 do 21.08.2015 był Fashion House Management Poland kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 19.09.2011 do 24.09.2013 najwięcej udziałów posiadał Fashion House Management Poland . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.