MASTER BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000371365
NIP
5272643370
REGON
142707703

Podsumowanie

aktywa
3,1 mln
przychód
6,1 mln
zysk
-416 tys.
wartość firmy
4,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ZŁOTA, 7
Kod pocztowy
01-019
Rejestracja
2010-11-26
Rozpoczęcie działalności
2010-12-23
Kapitał zakładowy
65000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU MA PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Master brand osiągnęła 6 060 090 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 056 583 zł. Pozostałe przychody to 3507 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 472 203 zł.
Strata netto wyniosła 415 621 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 299 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 060 090 zł w 2022 roku.
• 6 024 311 zł w 2021 roku.
• 7 960 227 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -135 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -415 621 zł w 2022 roku.
• 35 987 zł w 2021 roku.
• -296 603 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Master brand wynosi 4 416 991 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 15 150 225 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 064 430 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 416 991 zł w 2022 roku.
• 4 848 803 zł w 2021 roku.
• 5 968 474 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Master brand wyniosła 3 104 312 zł.
a
ktywa trwałe to 11 483 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 092 829 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 104 312 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 502 575 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 601 737 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -27 030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 104 312 zł w 2022 roku.
• 3 098 086 zł w 2021 roku.
• 3 442 240 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -83%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Master brand wyniosły 2 601 737 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 104 312 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -41 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 601 737 zł w 2022 roku
• 2 179 891 zł w 2021 roku
• 2 560 032 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
• 74% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Master brand wykazała przychody na poziomie 6 060 090 zł.
Organizacja zarobiła -415 621 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -415 621 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -18 835 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 15 475 zł w 2020 roku

Organizacja Master brand wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kalicka Izabella posiada 53 udziałów, które stanowią 53% firmy.
Sobieraj Agnieszka posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
Największym udziałowcem od 17.05.2022 jest Kalicka Izabella kontrolujący 53% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.08.2016 do 17.05.2022 była Kalicka Izabella kontrolująca 53% udziałów.
W okresie od 21.10.2014 do 19.08.2016 najwięcej udziałów posiadała Andrych Anna . Jej udziały w tym czasie wynosiły 80%.