Master Brand jest niezależną agencją reklamową, która od ponad 15 lat działa narynku marketingowym, zdobywając w tym czasie ponad 30 nagród za efektywność kampanii oraz jakość współpracy. Specjalizuje się w świadczonych usługach marketingowych w modelu 360 stopni, co oznacza kompleksowe podejście do potrzeb klientów. W ramach swojej działalności, agencja oferuje holistyczne rozwiązania w różnych obszarach marketingu, w tym ATL (Above The Line), BTL (Below The Line), organizacji eventów, marketingu cyfrowego oraz produkcji wideo. Przykłady realizacji obejmują współpracę z takimi firmami jak BGŻ BNP Paribas oraz Galderma Polska, gdzie Agencja zrealizowała amerykański projekt eventowy oraz imprezy integracyjne. Master Brand wyróżnia się na tle konkurencji wykorzystując różnorodność kompetencji swoich zespołów, dostosowując narzędzia do specyficznych wymagań projektów, co pozwala na uzyskanie efektywnych wyników dla klientów. Misją agencji jest tworzenie niestandardowych rozwiązań oraz dążenie do osiągania ambitnych celów, co czyni ich partnerem godnym zaufania w prowadzeniu na rynku kampanii marketingowych.
W skrócie
Specjalizacja w marketingu 360 stopni
Współpraca z klientami z branży finansowej i medycznej
Realizacja eventów i integracji dla firm
Holistyczne podejście do strategii marketingowych
Dostosowanie narzędzi do potrzeb projektów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Master brand osiągnęła 6 060 090 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 056 583 zł. Pozostałe przychody to 3507 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 472 203 zł.
Strata netto wyniosła 415 621 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 299 585 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 060 090 zł w 2022 roku.
• 6 024 311 zł w 2021 roku.
• 7 960 227 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -135 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -415 621 zł w 2022 roku.
• 35 987 zł w 2021 roku.
• -296 603 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Master brand wynosi 4 416 991 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 150 225 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 064 430 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 416 991 zł w 2022 roku.
• 4 848 803 zł w 2021 roku.
• 5 968 474 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Master brand wynosi 1,10%. To oznacza, że firma ma szansę 1,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,172% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,10% w 2022 roku.
• 0,63% w 2021 roku.
• 1,09% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Master brand wyniosła 3 104 312 zł.
a
ktywa trwałe to 11 483 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 092 829 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 104 312 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 502 575 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 601 737 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -27 030 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 104 312 zł w 2022 roku.
• 3 098 086 zł w 2021 roku.
• 3 442 240 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -83%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Master brand wyniosły 2 601 737 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 104 312 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 84%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -41 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 601 737 zł w 2022 roku
• 2 179 891 zł w 2021 roku
• 2 560 032 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 84% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
• 74% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Master brand wykazała przychody na poziomie 6 060 090 zł.
Organizacja zarobiła -415 621 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -415 621 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -18 835 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 15 475 zł w 2020 roku