Organizacja For sport & marketing osiągnęła 49 762 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 762 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 78 740 zł.
Strata netto wyniosła 28 978 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -46 655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 762 zł w 2022 roku.
• 43 009 zł w 2021 roku.
• 117 065 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9367 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 978 zł w 2022 roku.
• -45 734 zł w 2021 roku.
• 11 830 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji For sport & marketing wynosi 33 175 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 124 405 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -51 949 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 175 zł w 2022 roku.
• 50 410 zł w 2021 roku.
• 181 401 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów For sport & marketing wyniosła 23 967 zł.
a
ktywa obrotowe to 23 967 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 967 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -18 731 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 42 699 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -5679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 967 zł w 2022 roku.
• 29 079 zł w 2021 roku.
• 83 021 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -121%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 155%.
Marża operacyjna wyniosła -58%.
Marża netto wyniosła -58%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania For sport & marketing wyniosły 42 699 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 967 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 178%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6815 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 42 699 zł w 2022 roku
• 96 zł w 2021 roku
• 8304 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 178% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 10% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja For sport & marketing wykazała przychody na poziomie 49 762 zł.
Organizacja zarobiła -28 978 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 978 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku