DZT FABRYKA SAMOCHODÓW W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000358351
NIP
9462605127
REGON
060632756

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
16,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
17,1 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-9,8 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
24,1 mln
Info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
FREZERÓW, 9
Kod pocztowy
20-209
Rejestracja
2010-06-10
Rozpoczęcie działalności
2010-07-01
Kapitał zakładowy
60005000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie upadłościowe
Tak
Branże
Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów Produkcja surówki, żelazostopów, żeliwa i stali oraz wyrobów hutniczych Produkcja pozostałych wyrobów z mineralnych surowców niemetalicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja gotowych parkietów podłogowych Produkcja arkuszy fornirowych i płyt wykonanych na bazie drewna Działalność śródlądowych agencji transportowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja pozostałego sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja maszyn i sprzętu biurowego, z wyłączeniem komputerów i urządzeń peryferyjnych Produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego Roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej Produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych Działalność usługowa związana z leśnictwem Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Reprodukcja zapisanych nośników informacji Wydobywanie kamieni ozdobnych oraz kamienia dla potrzeb budownictwa, skał wapiennych, gipsu, kredy i łupków Działalność usługowa wspomagająca transport morski Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych Przesyłanie energii elektrycznej Naprawa i konserwacja statków powietrznych i statków kosmicznych Produkcja maszyn stosowanych w przetwórstwie żywności, tytoniu i produkcji napojów Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego Produkcja baterii i akumulatorów Produkcja wyrobów ściernych Produkcja wyrobów z drutu, łańcuchów i sprężyn Produkcja klejów Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych Produkcja wyrobów budowlanych z gipsu Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych Zakładanie stolarki budowlanej Produkcja urządzeń dźwigowych i chwytaków Produkcja cementu Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostała usługowa działalność gastronomiczna Produkcja wyposażenia elektrycznego i elektronicznego do pojazdów silnikowych Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep Produkcja maszyn dla metalurgii Produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa Działalność usługowa wspomagająca transport lotniczy Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Przeładunek towarów w portach morskich Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Produkcja tapet Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Produkcja maszyn dla przemysłu tekstylnego, odzieżowego i skórzanego Produkcja złączy i śrub Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Produkcja maszyn do obróbki gumy lub tworzyw sztucznych oraz wytwarzania wyrobów z tych materiałów Produkcja pozostałych elektronicznych i elektrycznych przewodów i kabli Produkcja konstrukcji metalowych i ich części Produkcja wapna i gipsu Produkcja masy włóknistej Produkcja napojów bezalkoholowych; produkcja wód mineralnych i pozostałych wód butelkowanych Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Pozostałe badania i analizy techniczne Szkoły specjalne przysposabiające do pracy Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Produkcja narzędzi ręcznych mechanicznych Malowanie i szklenie Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych i wentylacyjnych Produkcja cementu wzmocnionego włóknem Produkcja włókien szklanych Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia Działalność pozostałych agencji transportowych Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Przygotowanie terenu pod budowę Demontaż wyrobów zużytych Produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych i podobnych maszyn Odlewnictwo metali lekkich Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Produkcja silników do pojazdów samochodowych (z wyłączeniem motocykli) oraz do ciągników rolniczych Produkcja sprzętu instalacyjnego Produkcja opakowań drewnianych Obróbka mechaniczna elementów metalowych Produkcja wyrobów płaskich walcowanych na zimno Produkcja i obróbka pozostałego szkła, włączając szkło techniczne Produkcja płyt, arkuszy, rur i kształtowników z tworzyw sztucznych Wytwarzanie energii elektrycznej Produkcja maszyn dla górnictwa i do wydobywania oraz budownictwa Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych Odlewnictwo żeliwa Produkcja samochodów osobowych Produkcja prętów ciągnionych na zimno Produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich i mas uszczelniających Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa Wydobywanie torfu Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych Odzysk surowców z materiałów segregowanych Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia Produkcja lokomotyw kolejowych oraz taboru szynowego Przeładunek towarów w portach śródlądowych Wydobywanie żwiru i piasku; wydobywanie gliny i kaolinu Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych Dystrybucja energii elektrycznej Produkcja statków i konstrukcji pływających Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych Produkcja kabli światłowodowych Produkcja rowerów i wózków inwalidzkich Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana Obróbka metali i nakładanie powłok na metale Produkcja rur, przewodów, kształtowników zamkniętych i łączników, ze stali Produkcja masy betonowej prefabrykowanej Produkcja papieru i tektury Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Tynkowanie Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych Produkcja motocykli Produkcja autobusów Odlewnictwo staliwa Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Produkcja wojskowych pojazdów bojowych Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli Produkcja maszyn dla przemysłu papierniczego Produkcja pojemników metalowych Odlewnictwo miedzi i stopów miedzi Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Sprzedaż hurtowa obrabiarek Transport kolejowy towarów Roboty związane z budową dróg i autostrad Działalność morskich agencji transportowych Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne Handel energią elektryczną Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów Produkcja pieców, palenisk i palników piecowych Produkcja wyrobów formowanych na zimno Produkcja wyrobów budowlanych z betonu Pozyskiwanie drewna Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne Posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian Naprawa i konserwacja statków i łodzi Produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych Produkcja łodzi wycieczkowych i sportowych Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Produkcja pozostałych kurków i zaworów Produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej Produkcja maszyn do obróbki metalu Produkcja łożysk, kół zębatych, przekładni zębatych i elementów napędowych Produkcja elektrycznych silników, prądnic i transformatorów Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja zaprawy murarskiej Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Produkcja pozostałych pomp i sprężarek Produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych Produkcja opakowań z metali Odlewnictwo pozostałych metali nieżelaznych, gdzie indziej niesklasyfikowane Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy Wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia Naprawa i konserwacja maszyn Produkcja drutu Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Dzt fabryka samochodów w lublinie osiągnęła 17 133 772 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 16 987 754 zł. Pozostałe przychody to 146 018 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 26 765 300 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 9 777 545 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 247 393 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 133 772 zł w 2022 roku.
• 10 623 825 zł w 2021 roku.
• 1 739 806 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1 252 416 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9 777 545 zł w 2022 roku.
• -9 631 099 zł w 2021 roku.
• -1 888 109 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Dzt fabryka samochodów w lublinie wynosi -9,92 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Dzt fabryka samochodów w lublinie wynosi -9,7 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 1 281 572 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -9 923 530 zł w 2022 roku.
• -4 787 435 zł w 2021 roku.
• -1 938 182 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 1 567 099 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -9 698 012 zł w 2022 roku.
• -3 581 312 zł w 2021 roku.
• -715 116 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Dzt fabryka samochodów w lublinie wynosi 24 081 320 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 67 513 628 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 696 690 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 081 320 zł w 2022 roku.
• 43 634 443 zł w 2021 roku.
• 1 159 871 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dzt fabryka samochodów w lublinie wynosi 66,6%. To oznacza, że firma ma szansę 66,6% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 12,56% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 66,6% w 2022 roku.
• 27,0% w 2021 roku.
• 16,0% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 143 754 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Dzt fabryka samochodów w lublinie wyniosły 26 911 284 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 1% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -73 552 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 143 754 zł w 2022 roku
• 401 029 zł w 2021 roku
• 386 338 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Dzt fabryka samochodów w lublinie wyniosła 16 878 407 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 16 878 407 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła -28 449 789 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -28 449 789 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -8 306 275 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 878 407 zł w 2022 roku.
• 48 735 858 zł w 2021 roku.
• 53 339 149 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -58%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -58%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -57%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 67 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 878 407 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -12 638 777 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 62 380 293 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 21.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 117% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Dzt fabryka samochodów w lublinie wykazała przychody na poziomie 17 133 772 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -9 777 545 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9 777 545 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Dzt fabryka samochodów w lublinie wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Produkcja pojazdów samochodowych przeznaczonych do przewozu towarów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dzt Tymińscy posiada 1200000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 27.10.2011 jest Dzt Tymińscy kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 10.06.2010 do 27.10.2011 był Tymiński Zbigniew kontrolując 100% udziałów.