Organizacja Marketing analytics osiągnęła 162 352 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 162 032 zł. Pozostałe przychody to 320 zł.
Całkowite koszty wyniosły 99 121 zł.
Zysk netto wyniósł 62 912 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 26 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 162 352 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 8013 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 62 912 zł w 2022 roku.
• 2957 zł w 2021 roku.
• 4620 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing analytics wynosi 386 217 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
26 335 zł a 880 764 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 58 164 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 386 217 zł w 2022 roku.
• 11 828 zł w 2021 roku.
• 23 824 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing analytics wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing analytics wyniosła 112 492 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 91 152 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 340 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 112 492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 35 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 77 379 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 112 492 zł w 2022 roku.
• 23 363 zł w 2021 roku.
• 24 874 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 179%.
Marża operacyjna wyniosła 46%.
Marża netto wyniosła 39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing analytics wyniosły 77 379 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 112 492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 77 379 zł w 2022 roku
• 51 161 zł w 2021 roku
• 49 715 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2022 roku
• 219% w 2021 roku
• 200% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing analytics wykazała przychody na poziomie 162 352 zł.
Organizacja zarobiła 68 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5431 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 62 912 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1086 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5431 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Marketing analytics wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Dulęba Karol
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Dulęba Anna
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Dulęba Karol (50% udziałów)
• Dulęba Anna (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 31.12.2009 do 29.10.2018:
• Zakrzewska Szlichtyng Karolina (50% udziałów)
• Dulęba Karol (50% udziałów)