Organizacja E&r transport and strategy osiągnęła 186 107 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 185 966 zł. Pozostałe przychody to 141 zł.
Całkowite koszty wyniosły 132 030 zł.
Zysk netto wyniósł 53 936 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 37 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 186 107 zł w 2023 roku.
• 158 611 zł w 2022 roku.
• 118 831 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 53 936 zł w 2023 roku.
• 47 812 zł w 2022 roku.
• 43 478 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT E&r transport and strategy wynosi 63 tys. zł.
EBITDA E&r transport and strategy wynosi 63 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E&r transport and strategy wynosi 472 148 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
132 334 zł a 755 101 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 94 430 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 472 148 zł w 2023 roku.
• 388 869 zł w 2022 roku.
• 309 156 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji E&r transport and strategy wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2575
zł.
Koszty operacyjne E&r transport and strategy wyniosły 123 354
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
515 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2575 zł w 2023 roku
• 3553 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów E&r transport and strategy wyniosła 203 592 zł.
a
ktywa trwałe to 54 286 zł.
a
ktywa obrotowe to 149 306 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 203 592 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 176 446 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 27 146 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 718 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 203 592 zł w 2023 roku.
• 155 874 zł w 2022 roku.
• 94 985 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E&r transport and strategy wyniosły 27 146 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 203 592 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5429 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 27 146 zł w 2023 roku
• 33 364 zł w 2022 roku
• 20 287 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 21% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E&r transport and strategy wykazała przychody na poziomie 186 107 zł.
Organizacja zarobiła 60 801 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6865 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 53 936 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1373 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6865 zł w 2023 roku
• 5757 zł w 2022 roku
• 4169 zł w 2021 roku
Organizacja E&r transport and strategy wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Przybyś Robert
posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Przybyś Ewa
posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.