Multi Channel Sp. z o.o. jest firmą, która specjalizuje się w obszarze marketinguwielokanałowego, z siedzibą w Warszawie. Od momentu swojego powstania w 2009 roku, przedsiębiorstwo koncentruje się na skutecznym łączeniu różnych form promocji i reklamy, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki zespołowi wykwalifikowanych specjalistów, Multi Channel oferuje kompleksowe podejście do kampanii reklamowych. Analizują potrzeby swoich klientów, proponują najbardziej efektywne kanały komunikacji oraz projektują długofalowe strategie marketingowe, które przynoszą wymierne rezultaty. Wykorzystywane są różnorodne narzędzia, takie jak kampanie PPC, SEO, tworzenie stron internetowych oraz branding, co pozwala na osiągnięcie celów wizerunkowych i sprzedażowych. Multi Channel uczestniczy także w Programie Partnerskim Google, co dodatkowo podkreśla ich kompetencje w zakresie kampanii AdWords i marketingu internetowego. Kluczowymi wyróżnikami firmy są elastyczność w podejściu do zleceń oraz silny nacisk na jakość usług, co zostało docenione przez zadowolonych klientów firmy.
W skrócie
Specjalizacja w marketingu wielokanałowym
Analiza potrzeb i proponowanie efektywnych kanałów komunikacji
Projektowanie strategii kampanii marketingowych
Usługi w zakresie kampanii PPC, SEO, tworzenia stron www
Certyfikaty Google w zakresie kampanii AdWords
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Multi channel osiągnęła 245 030 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 244 955 zł. Pozostałe przychody to 75 zł.
Całkowite koszty wyniosły 258 522 zł.
Strata netto wyniosła 13 567 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 78 212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 245 030 zł w 2018 roku.
• 166 818 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -13 567 zł w 2018 roku.
• -6615 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multi channel wynosi 192 732 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 612 575 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 967 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 192 732 zł w 2018 roku.
• 150 766 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Multi channel wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,095% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2018 roku.
• 0,04% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Multi channel wyniosła 459 439 zł.
a
ktywa trwałe to 222 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 236 939 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 459 439 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 39 172 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 420 267 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 182 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 459 439 zł w 2018 roku.
• 276 573 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -35%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Multi channel wyniosły 420 267 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 459 439 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 196 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 420 267 zł w 2018 roku
• 223 834 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2018 roku
• 81% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Multi channel wykazała przychody na poziomie 245 030 zł.
Organizacja zarobiła -13 567 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -13 567 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku