MULTIMEDIA POLSKA BIZNES SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000324141
NIP
7781290722
REGON
630955955

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
139,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
33,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
18,1 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
198,3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KOSZYKOWA, 61B
Kod pocztowy
00-667
Rejestracja
2009-02-27
Rozpoczęcie działalności
1997-07-03
Kapitał zakładowy
27933806,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄD REPREZENTUJE SPÓŁKĘ W TEN SPOSÓB, ŻE PREZES ZARZĄDU MOŻE SKŁADAĆ OŚWIADCZENIA ORAZ PODPISYWAĆ ZA SPÓŁKĘ JEDNOOSOBOWO, NATOMIAST POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU MUSZĄ PRZY SKŁADANIU OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIU DZIAŁAĆ WE DWÓJKĘ LUB WSPÓŁDZIAŁAĆ Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Multimedia polska biznes osiągnęła 33 447 000 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 23 754 000 zł. Pozostałe przychody to 9 693 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 5 689 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 18 065 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -17 153 667 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 33 447 000 zł w 2022 roku.
• 31 884 000 zł w 2021 roku.
• 45 060 000 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 19 489 667 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 065 000 zł w 2022 roku.
• 5 050 000 zł w 2021 roku.
• -24 566 000 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia polska biznes wynosi 198 264 250 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 50 170 500 zł a 553 100 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 288 139 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 198 264 250 zł w 2022 roku.
• 131 613 500 zł w 2021 roku.
• 116 410 000 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Multimedia polska biznes wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Multimedia polska biznes wyniosła 139 814 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 135 888 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 926 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 139 814 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 138 275 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 539 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -708 333 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 139 814 000 zł w 2022 roku.
• 122 308 000 zł w 2021 roku.
• 118 170 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 53%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 54%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Multimedia polska biznes wyniosły 1 539 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 139 814 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -224 667 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 539 000 zł w 2022 roku
• 2 098 000 zł w 2021 roku
• 3 010 000 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Multimedia polska biznes wykazała przychody na poziomie 33 447 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 22 385 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 4 320 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 065 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2 194 333 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4 320 000 zł w 2022 roku
• 3 490 000 zł w 2021 roku
• 3 543 000 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Multimedia polska biznes wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 8% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 8% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.7%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Multimedia Polska posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 25.11.2020 jest Multimedia Polska kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 12.02.2015 do 25.11.2020 była Multimedia Polska kontrolująca 100% udziałów.