SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO ZARZĄD REPREZENTUJE SPÓŁKĘ W TEN SPOSÓB, ŻE PREZES ZARZĄDU MOŻE SKŁADAĆ OŚWIADCZENIA ORAZ PODPISYWAĆ ZA SPÓŁKĘ JEDNOOSOBOWO, NATOMIAST POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU MUSZĄ PRZY SKŁADANIU OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIU DZIAŁAĆ WE DWÓJKĘ LUB WSPÓŁDZIAŁAĆ Z PROKURENTEM.
Organizacja Multimedia polska biznes osiągnęła 33 447 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 754 000 zł. Pozostałe przychody to 9 693 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 689 000 zł.
Zysk netto wyniósł 18 065 000 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -17 153 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 33 447 000 zł w 2022 roku.
• 31 884 000 zł w 2021 roku.
• 45 060 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 489 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 065 000 zł w 2022 roku.
• 5 050 000 zł w 2021 roku.
• -24 566 000 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Multimedia polska biznes wynosi 12,7 mln zł.
EBITDA Multimedia polska biznes wynosi 13,3 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
20 819 667 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 12 695 000 zł w
2022 roku.
• 7 727 000 zł w
2021 roku.
• -26 004 000 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
19 354 333 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 13 300 000 zł w
2022 roku.
• 8 735 000 zł w
2021 roku.
• -24 436 000 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia polska biznes wynosi 198 264 250 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
50 170 500 zł a 553 100 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 288 139 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 198 264 250 zł w 2022 roku.
• 131 613 500 zł w 2021 roku.
• 116 410 000 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Multimedia polska biznes wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,161% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,55% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 406 000
zł.
Koszty operacyjne Multimedia polska biznes wyniosły 11 059 000
zł.
Wynagrodzenia stanowią 31%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1 552 667 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 406 000 zł w 2022 roku
• 4 431 000 zł w 2021 roku
• 5 796 000 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
31% w 2022 roku
•
19% w 2021 roku
•
9% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Multimedia polska biznes wyniosła 139 814 000 zł.
a
ktywa trwałe to 135 888 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 926 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 139 814 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 138 275 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 539 000 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -708 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 139 814 000 zł w 2022 roku.
• 122 308 000 zł w 2021 roku.
• 118 170 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 53%.
Marża netto wyniosła 54%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Multimedia polska biznes wyniosły 1 539 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 139 814 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -224 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 539 000 zł w 2022 roku
• 2 098 000 zł w 2021 roku
• 3 010 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Multimedia polska biznes wykazała przychody na poziomie 33 447 000 zł.
Organizacja zarobiła 22 385 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4 320 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 065 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2 194 333 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4 320 000 zł w 2022 roku
• 3 490 000 zł w 2021 roku
• 3 543 000 zł w 2020 roku
Organizacja Multimedia polska biznes wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 5% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.7%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Vectra
posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 07.03.2025 jest
Vectra
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.11.2020 do 07.03.2025
była Multimedia Polska
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 12.02.2015 do 25.11.2020 najwięcej udziałów posiadała Multimedia Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.