SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU ZARZĄDU SKŁADAJĄ: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Red Carpet Media Group to dynamiczna polska telewizja popkulturowa, która dostarcza widzom szeroką gamę programów rozrywkowych, seriali, muzyki oraz relacji z wydarzeń kulturalnych. Za główny cel stawia sobie zaspokajanie potrzeb miłośników popkultury, oferując różnorodne treści, które na bieżąco odzwierciedlają najnowsze trendy i wydarzenia w świecie rozrywki. Jednym z unikalnych aspektów działalności Red Carpet Media Group jest emisja ekskluzywnych seriali i programów, takich jak Everest, który opowiada o ekstremalnych przygodach bohaterów na najwyższej górze świata, czy Willy Agent, który przez zabawne i pełne akcji odcinki zdobywa uznanie szerokiej publiczności. Kanał oferuje także programy takie jak Warsztat Filmowy, gdzie krytyczka Kaja Klimek ocenia najnowsze produkcje filmowe i serialowe, oraz REC., magazyn filmowy przedstawiający kulisy produkcji filmowych, relacje z festiwali i premiery.Widzowie mogą również cieszyć się programami muzycznymi, jak Muzyczny Express, który przybliża sylwetki znanych muzyków, oraz showbiznesowymi, np. Między Gwiazdami, gdzie Paulina Koziejowska relacjonuje życie gwiazd i celebrytów. Dla fanów rankingów Red Carpet TV przygotowało program TOP 13, oceniający różne aspekty życia celebrytów, a Niebezpieczne Związki dostarczają informacji o najgłośniejszych romansach i rozstaniach w świecie show-biznesu.Red Carpet Media Group skutecznie łączy różnorodne formaty telewizyjne, dzięki czemu przyciąga szerokie grono widzów zainteresowanych nowinkami ze świata popkultury.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Red carpet media group osiągnęła 14 426 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 426 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 871 000 zł.
Zysk netto wyniósł 4 555 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 342 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 426 000 zł w 2024 roku.
• 12 522 000 zł w 2023 roku.
• 9 320 000 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 885 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 555 000 zł w 2024 roku.
• 3 988 000 zł w 2023 roku.
• 2 930 000 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Red carpet media group wynosi 5,68 mln zł.
EBITDA Red carpet media group wynosi 6,99 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 100 600 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 5 680 000 zł w
2024 roku.
• 4 922 000 zł w
2023 roku.
• 3 212 000 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 359 000 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 6 987 000 zł w
2024 roku.
• 6 028 000 zł w
2023 roku.
• 3 837 000 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Red carpet media group wynosi 47 411 583 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
19 574 250 zł a 104 396 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 937 767 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 47 411 583 zł w 2024 roku.
• 36 344 250 zł w 2023 roku.
• 27 271 583 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Red carpet media group wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,065% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Red carpet media group wyniosły 8 746 000
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Red carpet media group wyniosła 42 266 000 zł.
a
ktywa trwałe to 31 780 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 486 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 42 266 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 099 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 167 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7 848 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 42 266 000 zł w 2024 roku.
• 25 515 000 zł w 2023 roku.
• 16 562 000 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 39%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Red carpet media group wyniosły 16 167 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 42 266 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 734 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 167 000 zł w 2024 roku
• 9 456 000 zł w 2023 roku
• 4 111 000 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2024 roku
• 37% w 2023 roku
• 25% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Red carpet media group wykazała przychody na poziomie 14 426 000 zł.
Organizacja Red carpet media group wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 90%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 90%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Największym udziałowcem od 26.11.2020 jest
Red Carpet Technologies
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.05.2020 do 26.11.2020
był Kll
kontrolując 100% udziałów.