Organizacja Green content osiągnęła 20 694 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 487 000 zł. Pozostałe przychody to 1 207 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 610 000 zł.
Zysk netto wyniósł 877 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 093 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 694 000 zł w 2023 roku.
• 16 511 000 zł w 2022 roku.
• 11 494 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 222 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 877 000 zł w 2023 roku.
• -1 339 000 zł w 2022 roku.
• -7 794 000 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Green content wynosi 24 667 500 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
7 363 500 zł a 51 735 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 837 861 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 667 500 zł w 2023 roku.
• 17 713 083 zł w 2022 roku.
• 7 662 667 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Green content wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,737% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 1,28% w 2022 roku.
• 17,1% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Green content wyniosła 17 920 000 zł.
a
ktywa trwałe to 577 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 343 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 920 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9 818 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 102 000 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 658 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 920 000 zł w 2023 roku.
• 20 602 000 zł w 2022 roku.
• 8 530 000 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 71.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Green content wyniosły 8 102 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 920 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 802 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 102 000 zł w 2023 roku
• 11 661 000 zł w 2022 roku
• 13 251 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2023 roku
• 57% w 2022 roku
• 155% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Green content wykazała przychody na poziomie 20 694 000 zł.
Organizacja zarobiła 877 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 877 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -415 667 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Green content wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Discovery Polska
posiada 1226150 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 13.12.2022 jest
Discovery Polska
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.11.2020 do 13.12.2022
była Discovery Polska
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 30.10.2017 do 24.11.2020 najwięcej udziałów posiadała Discovery Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.