Możliwość głosowania na dodatkowe obiekty do odwiedzenia
Integracja z lokalną kulturą i tradycją
Oferowanie transportu autokarowego dla uczestników
MEETING PLANNER to firma specjalizująca się w organizacji wydarzeń, która wspólnie z Lublin & Region Convention Bureau zaprasza planistów do udziału w zorganizowanych wyjazdach studyjnych. Finałem najbliższej edycji jest MP MICE Tour, który odbędzie się w Lublinie w dniach 26-28 lipca. Spotkanie to dedykowane jest przedstawicielom agencji eventowych i incentive travel, a także organizatorom konferencji, które do tej pory nie uczestniczyły w wizytach studyjnych w Lublinie w latach 2016-2018. W programie wyjazdu zaplanowano bogate atrakcje, m.in. warsztaty B2B z lubelską branżą MICE, warsztaty rękodzieła oraz biesiada w regionalnej karczmie. Uczestnicy będą mieli również okazję do głosowania na dodatkowe obiekty, które chcieliby zobaczyć w programie zwiedzania. Dzięki włączeniu lokalnych atrakcji oraz kultury, MEETING PLANNER wyróżnia się z ofertą innowacyjnym podejściem do planowania wydarzeń, angażując lokalne społeczności i rzemieślników.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Meeting planner osiągnęła 1 197 800 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 194 929 zł. Pozostałe przychody to 2870 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 000 367 zł.
Zysk netto wyniósł 194 562 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 28 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 197 800 zł w 2023 roku.
• 769 975 zł w 2022 roku.
• 638 894 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 56 501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 194 562 zł w 2023 roku.
• 128 084 zł w 2022 roku.
• 5828 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Meeting planner wynosi 233 tys. zł.
EBITDA Meeting planner wynosi 233 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
59 912 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 233 239 zł w
2023 roku.
• 131 510 zł w
2022 roku.
• 6379 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
59 912 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 233 239 zł w
2023 roku.
• 131 510 zł w
2022 roku.
• 14 879 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Meeting planner wynosi 1 899 438 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
322 656 zł a 2 994 499 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 202 696 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 899 438 zł w 2023 roku.
• 1 190 480 zł w 2022 roku.
• 518 005 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Meeting planner wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,207% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 381 736
zł.
Koszty operacyjne Meeting planner wyniosły 961 690
zł.
Wynagrodzenia stanowią 40%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
18 559 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 381 736 zł w 2023 roku
• 288 041 zł w 2022 roku
• 236 251 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
40% w 2023 roku
•
45% w 2022 roku
•
37% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Meeting planner wyniosła 666 883 zł.
a
ktywa obrotowe to 666 883 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 666 883 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 430 207 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 236 675 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 666 883 zł w 2023 roku.
• 459 061 zł w 2022 roku.
• 630 118 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Meeting planner wyniosły 236 675 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 666 883 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -167 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 236 675 zł w 2023 roku
• 239 292 zł w 2022 roku
• 538 433 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 63.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Meeting planner wykazała przychody na poziomie 1 197 800 zł.
Organizacja zarobiła 225 766 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 31 204 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 194 562 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5201 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 31 204 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Meeting planner wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.02%.