WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODEJMOWANIA W IMIENIU SPÓŁKI ZOBOWIĄZAŃ UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Alfa multimedia osiągnęła 157 777 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 157 777 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 202 533 zł.
Strata netto wyniosła 44 755 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -36 371 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 157 777 zł w 2020 roku.
• 292 448 zł w 2019 roku.
• 327 323 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -44 755 zł w 2020 roku.
• -6919 zł w 2019 roku.
• -565 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Alfa multimedia wynosi -45 tys. zł.
EBITDA Alfa multimedia wynosi -45 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
6789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -44 755 zł w
2020 roku.
• -6919 zł w
2019 roku.
• 780 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
6789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -44 755 zł w
2020 roku.
• -2919 zł w
2019 roku.
• 5580 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alfa multimedia wynosi 105 185 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 394 444 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -24 247 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 105 185 zł w 2020 roku.
• 194 966 zł w 2019 roku.
• 218 215 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alfa multimedia wynosi 0,57%. To oznacza, że firma ma szansę 0,57% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,57% w 2020 roku.
• 0,40% w 2019 roku.
• 0,14% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alfa multimedia wyniosła 128 540 zł.
a
ktywa trwałe to 100 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 540 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 128 540 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -419 174 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 547 714 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -39 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 128 540 zł w 2020 roku.
• 386 552 zł w 2019 roku.
• 385 206 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła -28%.
Marża netto wyniosła -28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alfa multimedia wyniosły 547 714 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 128 540 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 426%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1995 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 547 714 zł w 2020 roku
• 760 971 zł w 2019 roku
• 752 706 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 58.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 426% w 2020 roku
• 197% w 2019 roku
• 195% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alfa multimedia wykazała przychody na poziomie 157 777 zł.
Organizacja zarobiła -44 755 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -44 755 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 1038 zł w 2018 roku
Organizacja Alfa multimedia wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.003%.