TRUCK TRONIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000279587
NIP
7822391409
REGON
300577492

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
288 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
645 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-85 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
430 tys.
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
WYRZEKA
Adres
MÓRECKA, 5
Kod pocztowy
63-100
Rejestracja
2007-05-02
Rozpoczęcie działalności
2007-05-29
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
truck-tronic@o2.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Branże
Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Transport wodny śródlądowy towarów Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach Produkcja gotowych parkietów podłogowych Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych Produkcja arkuszy fornirowych i płyt wykonanych na bazie drewna Przeładunek towarów w portach morskich Transport morski i przybrzeżny towarów Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Działalność śródlądowych agencji transportowych Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne Sprzedaż hurtowa metali i rud metali Produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Działalność pozostałych agencji transportowych Transport drogowy towarów Zbieranie odpadów niebezpiecznych Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Przeładunek towarów w portach śródlądowych Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych Produkcja pozostałych wyrobów z gumy Naprawa i konserwacja maszyn Działalność usługowa wspomagająca transport śródlądowy Sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa Sprzedaż hurtowa obrabiarek Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Produkcja wyrobów tartacznych Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność usługowa wspomagająca transport morski Sprzedaż hurtowa mebli biurowych Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu Działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia Obróbka i usuwanie odpadów innych niż niebezpieczne Działalność morskich agencji transportowych Produkcja opakowań drewnianych

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Truck tronic osiągnęła 645 178 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 644 445 zł. Pozostałe przychody to 733 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 729 887 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 85 442 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 68 909 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 645 178 zł w 2023 roku.
• 1 143 768 zł w 2022 roku.
• 317 535 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -14 736 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -85 442 zł w 2023 roku.
• 63 881 zł w 2022 roku.
• -10 247 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Truck tronic wynosi -86 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Truck tronic wynosi -86 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 14 776 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -85 941 zł w 2023 roku.
• 62 990 zł w 2022 roku.
• -8925 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 15 805 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -85 941 zł w 2023 roku.
• 62 990 zł w 2022 roku.
• -8925 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Truck tronic wynosi 430 118 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 612 944 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 43 958 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 430 118 zł w 2023 roku.
• 1 018 035 zł w 2022 roku.
• 211 690 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck tronic wynosi 0,46%. To oznacza, że firma ma szansę 0,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,059% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,46% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 49 702 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Truck tronic wyniosły 730 386 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 7% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 3514 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 49 702 zł w 2023 roku
• 43 156 zł w 2022 roku
• 38 043 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 7% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
• 12% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Truck tronic wyniosła 287 649 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 15 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 272 649 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 287 649 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -149 681 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 437 330 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 092 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 287 649 zł w 2023 roku.
• 266 304 zł w 2022 roku.
• 154 515 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -30%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Truck tronic wyniosły 437 330 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 287 649 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 152%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 657 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 437 330 zł w 2023 roku
• 330 543 zł w 2022 roku
• 282 634 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 152% w 2023 roku
• 124% w 2022 roku
• 183% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Truck tronic wykazała przychody na poziomie 645 178 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -85 442 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -85 442 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 650 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Truck tronic wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Elnaghi Mohamed posiada 75 udziałów, które stanowią 75% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Hassan Mohamed posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Suchorski Rafał posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 19.09.2014 jest E****** M****** kontrolujący 75% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 13.01.2012 do 19.09.2014 był Elnaghi Mohamed kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 02.05.2007 do 13.01.2012 najwięcej udziałów posiadał Elnaghi Mohamed. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do TRUCK TRONIC

Organizacja Numer KRS
1
0000501290
2
0000788086
3
0000864375
4
0000503775
5
0000780422
6
0000814107
7
0000386366
8
0000880146
9
0000640742
10
0000674237
11
0000774534
12
0000881393
13
0000844528
14
0000764820
15
0000818076
16
0000523673
17
0000959243
18
0000783536
19
0000912576
20
0000457704
21
0000850380
22
0000868149
23
0000771891
24
0000790394
25
0000330212
26
0000469966
27
0000753531
28
0000517473
29
0000891750
30
0000396305