SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Serwis door-to-door dla klientów indywidualnych i biznesowych
Sprzedaż sprzętu elektronicznego przez sklep karyon
Cyfrowe Centrum Serwisowe (CCS) to firma z ponad 28-letnim doświadczeniem na rynku naprawy urządzeń elektronicznych, która zyskała zaufanie klientów poprzez oferowanie szerokiego wachlarza usług serwisowych oraz sprzedażowych. Specjalizuje się w naprawach pogwarancyjnych, zapewniając wysoką jakość usług popartą licznymi nagrodami i certyfikacjami, w tym certyfikatem ISO. CCS jest autoryzowanym serwisem dla 12 renomowanych marek, co stanowi dowód na wiele lat współpracy z wiodącymi producentami. Firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferując elastyczne rozwiązania dostosowane do różnych potrzeb. Unikalnym atutem CCS jest szybkość realizacji usług, z której wynika, że 91% napraw odbywa się w ciągu 24 godzin. Oprócz usług serwisowych, Cyfrowe Centrum Serwisowe prowadzi także sprzedaż sprzętu elektronicznego, za pośrednictwem swojego sklepu 'karyon'. Ogromnym plusem jest również możliwość korzystania z serwisu door-to-door, co ułatwia klientom wysyłanie urządzeń do naprawy i ich zwrot. Firma aktywnie wspiera lokalne społeczności, oferując stypendia i miejsca pracy dla młodych ludzi w regionie. CCC jest notowane na giełdzie, co dodaje przejrzystości i zaufania do ich działalności.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Cyfrowe centrum serwisowe osiągnęła 115 646 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 115 608 000 zł. Pozostałe przychody to 38 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 117 802 000 zł.
Strata netto wyniosła 2 194 000 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 826 571 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 115 646 000 zł w 2024 roku.
• 115 084 819 zł w 2023 roku.
• 188 453 147 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -253 357 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 194 000 zł w 2024 roku.
• -3 083 625 zł w 2023 roku.
• 5 123 116 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Cyfrowe centrum serwisowe wynosi -1,92 mln zł.
EBITDA Cyfrowe centrum serwisowe wynosi -856 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
181 500 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 921 000 zł w
2024 roku.
• -2 833 011 zł w
2023 roku.
• 7 461 608 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
144 643 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -856 000 zł w
2024 roku.
• -1 512 199 zł w
2023 roku.
• 8 749 893 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cyfrowe centrum serwisowe wynosi 83 017 833 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 289 115 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 51 280 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 83 017 833 zł w 2024 roku.
• 83 459 521 zł w 2023 roku.
• 156 259 242 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cyfrowe centrum serwisowe wynosi 3,00%. To oznacza, że firma ma szansę 3,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi NaN% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,00% w 2024 roku.
• 2,56% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Cyfrowe centrum serwisowe wyniosły 117 529 000
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 23 656 107 zł w 2023 roku
• 23 687 521 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
20% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cyfrowe centrum serwisowe wyniosła 24 298 000 zł.
a
ktywa trwałe to 5 053 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 245 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 298 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7 894 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 404 000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 353 429 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 298 000 zł w 2024 roku.
• 27 516 315 zł w 2023 roku.
• 37 455 169 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -28%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cyfrowe centrum serwisowe wyniosły 16 404 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 298 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 504 357 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 404 000 zł w 2024 roku
• 18 534 572 zł w 2023 roku
• 23 946 708 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2024 roku
• 67% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cyfrowe centrum serwisowe wykazała przychody na poziomie 115 646 000 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 443 549 zł w 2023 roku
• 1 417 341 zł w 2022 roku
Organizacja Cyfrowe centrum serwisowe wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 20%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 20%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki