SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA.
Organizacja Digital lifestyle house osiągnęła 599 107 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 599 088 zł. Pozostałe przychody to 19 zł.
Całkowite koszty wyniosły 792 546 zł.
Strata netto wyniosła 193 458 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 99 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 599 107 zł w 2023 roku.
• 1 227 300 zł w 2022 roku.
• 1 348 807 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -28 758 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -193 458 zł w 2023 roku.
• -269 791 zł w 2022 roku.
• -190 263 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital lifestyle house wynosi 399 405 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 497 767 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 66 478 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 399 405 zł w 2023 roku.
• 818 200 zł w 2022 roku.
• 899 204 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Digital lifestyle house wynosi 1,49%. To oznacza, że firma ma szansę 1,49% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,245% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,49% w 2023 roku.
• 1,54% w 2022 roku.
• 1,35% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Digital lifestyle house wyniosła 258 353 zł.
a
ktywa trwałe to 7411 zł.
a
ktywa obrotowe to 250 942 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 258 353 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -911 659 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 170 012 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 258 353 zł w 2023 roku.
• 329 705 zł w 2022 roku.
• 240 934 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -75%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła -32%.
Marża netto wyniosła -32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 428.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 428.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Digital lifestyle house wyniosły 1 170 012 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 258 353 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 453%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 190 911 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 170 012 zł w 2023 roku
• 1 047 906 zł w 2022 roku
• 689 343 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 43.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 453% w 2023 roku
• 318% w 2022 roku
• 286% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Digital lifestyle house wykazała przychody na poziomie 599 107 zł.
Organizacja zarobiła -193 458 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -193 458 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Digital lifestyle house wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.