Organizacja Fischer road cargo osiągnęła 29 822 784 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 29 822 784 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 29 679 389 zł.
Zysk netto wyniósł 143 395 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 188 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 29 822 784 zł w 2023 roku.
• 25 620 857 zł w 2022 roku.
• 16 868 656 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -280 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 143 395 zł w 2023 roku.
• 85 499 zł w 2022 roku.
• 51 201 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fischer road cargo wynosi 528 tys. zł.
EBITDA Fischer road cargo wynosi 595 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
51 723 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 527 810 zł w
2023 roku.
• 543 795 zł w
2022 roku.
• 443 301 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
33 716 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 595 211 zł w
2023 roku.
• 591 690 zł w
2022 roku.
• 552 832 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fischer road cargo wynosi 20 758 146 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
302 709 zł a 74 556 960 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 831 674 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 758 146 zł w 2023 roku.
• 17 617 730 zł w 2022 roku.
• 11 581 615 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fischer road cargo wynosi 0,46%. To oznacza, że firma ma szansę 0,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,46% w 2023 roku.
• 0,45% w 2022 roku.
• 0,49% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 10 047 445
zł.
Koszty operacyjne Fischer road cargo wyniosły 29 294 974
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 503 839 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 10 047 445 zł w 2023 roku
• 7 210 755 zł w 2022 roku
• 3 115 968 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
•
19% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fischer road cargo wyniosła 4 687 571 zł.
a
ktywa trwałe to 277 359 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 410 211 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 687 571 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 403 612 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 283 958 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 375 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 687 571 zł w 2023 roku.
• 3 520 484 zł w 2022 roku.
• 3 099 699 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fischer road cargo wyniosły 4 283 958 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 687 571 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 321 870 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 283 958 zł w 2023 roku
• 3 260 266 zł w 2022 roku
• 2 924 981 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2023 roku
• 93% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fischer road cargo wykazała przychody na poziomie 29 822 784 zł.
Organizacja zarobiła 212 036 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 68 641 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 143 395 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 32% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 392 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 68 641 zł w 2023 roku
• 74 142 zł w 2022 roku
• 56 335 zł w 2021 roku