Organizacja Visscher international transport polska osiągnęła 10 176 715 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 687 551 zł. Pozostałe przychody to 489 164 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 386 572 zł.
Strata netto wyniosła 699 020 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 306 348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 176 715 zł w 2023 roku.
• 17 137 010 zł w 2022 roku.
• 18 348 635 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -37 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -699 020 zł w 2023 roku.
• -335 898 zł w 2022 roku.
• 202 829 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Visscher international transport polska wynosi -1,11 mln zł.
EBITDA Visscher international transport polska wynosi -1,11 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
41 667 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1 106 118 zł w
2023 roku.
• -1 078 113 zł w
2022 roku.
• 115 780 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
45 927 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1 105 418 zł w
2023 roku.
• -1 077 413 zł w
2022 roku.
• 116 480 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visscher international transport polska wynosi 6 784 477 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 25 441 787 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -983 874 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 784 477 zł w 2023 roku.
• 11 758 885 zł w 2022 roku.
• 13 629 876 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Visscher international transport polska wynosi 1,68%. To oznacza, że firma ma szansę 1,68% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,096% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,68% w 2023 roku.
• 1,03% w 2022 roku.
• 0,31% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 705 561
zł.
Koszty operacyjne Visscher international transport polska wyniosły 10 793 669
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
322 352 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 705 561 zł w 2023 roku
• 3 157 964 zł w 2022 roku
• 1 909 530 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2023 roku
•
18% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Visscher international transport polska wyniosła 3 570 137 zł.
a
ktywa trwałe to 21 392 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 548 745 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 570 137 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -253 405 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 823 542 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 523 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 570 137 zł w 2023 roku.
• 2 802 184 zł w 2022 roku.
• 11 996 770 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 276%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 54.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Visscher international transport polska wyniosły 3 823 542 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 570 137 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 230 392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 823 542 zł w 2023 roku
• 2 356 569 zł w 2022 roku
• 11 215 256 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2023 roku
• 84% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Visscher international transport polska wykazała przychody na poziomie 10 176 715 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 90 840 zł w 2021 roku
Visscher Jannes Gerard (syn)
posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największym udziałowcem od 21.11.2019 jest
Visscher Jannes
kontrolujący 50% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.04.2007 do 21.11.2019
był Visscher Jannes Gerard (ojciec)
kontrolując 50% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 24.10.2006 do 10.04.2007:
• Van Benthem Johannes Bernardus (25% udziałów)
• Visscher Gerrit Jan (25% udziałów)
• Visscher Jannes Gerard (ojciec) (25% udziałów)
• Visscher Jannes Gerard (syn) (25% udziałów)
Podobne organizacje do
VISSCHER INTERNATIONAL TRANSPORT POLSKA