WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA UMÓW I PISM W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ TJ. SPÓŁKA POD FIRMĄ TANGER TRANSPORT & LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, KTÓREJ FIRMA PO ZAREJESTROWANIU W REJESTRZE PRZEDSIĘBIORCÓW ZMIANY FIRMY BĘDZIE BRZMIEĆ TANGER TRANSPORT & LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA.DO REPREZENTOWANIA KOMPLEMENTARIUSZA UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. OBECNIE CZŁONKIEM ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA JEST GRZEGORZ KARPIŃSKI.
Międzynarodowy transport drogowy z flota ponad 100 pojazdów
Spedycja ładunków z UE do krajów wschodnich
Współpraca z rzetelnymi przewoźnikami i agencjami celnymi
Tanger Transport & Logistics to firma z bogatą historią, która sięga roku 1992. Jej działalność rozpoczęła się jako jednoosobowa działalność gospodarcza, jednak z biegiem lat firma przekształciła się w spółkę, poszerzając jednocześnie zakres swoich usług. Na początku swojej działalności Tanger koncentrował się głównie na międzynarodowym transporcie drogowym z użyciem własnej floty pojazdów ciężarowych. Z czasem, w miarę rozwoju i wzrostu doświadczenia na rynku transportowym, wprowadził również usługi spedycyjne. W tej chwili firma dysponuje flotą ponad 100 pojazdów, w tym różnymi rodzajami aut, co pozwala na elastyczne dostosowanie usług do potrzeb klientów. Tanger szczególnie wyróżnia się na rynku poprzez specjalizację w przewozie ładunków z Unii Europejskiej na wschód, co obejmuje takie kraje jak Białoruś, Ukraina, Rosja, Kazachstan czy Azerbejdżan. Kluczowym aspektem działalności jest współpraca z rzetelnymi przewoźnikami oraz sprawnie działające agencje celne, które przyspieszają proces odpraw towarów. Firma obsługuje znaczące marki i partnerów, zapewniając kompleksowe usługi transportu i logistyki na terenie całej Europy oraz krajów WNP.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tanger transport & logistics osiągnęła 9 748 748 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 748 748 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 373 323 zł.
Zysk netto wyniósł 375 425 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 624 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 748 748 zł w 2023 roku.
• 12 407 176 zł w 2022 roku.
• 8 058 887 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 62 571 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 375 425 zł w 2023 roku.
• 524 275 zł w 2022 roku.
• 244 243 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Tanger transport & logistics wynosi 705 tys. zł.
EBITDA Tanger transport & logistics wynosi 1,38 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tanger transport & logistics wynosi 9 296 830 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 295 964 zł a 24 371 869 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 549 472 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 296 830 zł w 2023 roku.
• 11 382 946 zł w 2022 roku.
• 6 998 251 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tanger transport & logistics wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 199 251
zł.
Koszty operacyjne Tanger transport & logistics wyniosły 9 043 935
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
199 875 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 199 251 zł w 2023 roku
• 889 343 zł w 2022 roku
• 612 757 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
•
8% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tanger transport & logistics wyniosła 3 666 465 zł.
a
ktywa trwałe to 1 684 798 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 981 666 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 666 465 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 727 952 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 938 512 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 611 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 666 465 zł w 2023 roku.
• 3 842 369 zł w 2022 roku.
• 2 573 702 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tanger transport & logistics wyniosły 1 938 512 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 666 465 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 323 085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 938 512 zł w 2023 roku
• 2 489 841 zł w 2022 roku
• 1 708 786 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tanger transport & logistics wykazała przychody na poziomie 9 748 748 zł.
Organizacja zarobiła 464 488 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 89 063 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 375 425 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 14 844 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 89 063 zł w 2023 roku
• 121 446 zł w 2022 roku
• 12 990 zł w 2021 roku