WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Specjalizacja w architekturze, projektowaniu wnętrz, planowaniu urbanistycznym i przestrzeni publicznych.
Ponad 700 zrealizowanych projektów w 41 krajach.
Zespół projektowy działa na zasadzie współpracy, by dostarczać wysokiej jakości rozwiązania.
Indywidualne podejście do każdego projektu, dostosowane do potrzeb klienta.
Globalna obecność i aktywne uczestnictwo w międzynarodowych konferencjach.
AD-STUDIO GROUP to międzynarodowa praktyka architektoniczna, która zdobyła uznanie na całym świecie dzięki swoim kreatywnym rozwiązaniom w zakresie projektowania środowiska zbudowanego. Oferuje szeroki wachlarz usług, w tym architekturę, projektowanie wnętrz, planowanie urbanistyczne oraz projektowanie przestrzeni publicznych. Praktyka ta stawia na zespołową współpracę, co pozwala na synergiczne łączenie różnych dyscyplin w ramach projektów. Doświadczenie AD-STUDIO obejmuje ponad 700 zrealizowanych projektów, które zlokalizowane są w 41 krajach, co czyni ich działalność globalną. Celem firmy jest dostarczanie wysokiej jakości projektów, które nie tylko spełniają wymagania klientów, ale również przyczyniają się do pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko. AD-STUDIO charakteryzuje się również indywidualnym podejściem do każdego projektu, co pozwala na tworzenie unikalnych przestrzeni spełniających konkretne oczekiwania odbiorców. W 2022 roku firma przeszła restrukturyzację, co miało na celu zwiększenie jej międzynarodowego zasięgu i wsparcie klientów na globalnym rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ad-studio group osiągnęła 6 571 113 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 366 930 zł. Pozostałe przychody to 204 183 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 329 692 zł.
Zysk netto wyniósł 37 238 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -131 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 571 113 zł w 2023 roku.
• 8 833 923 zł w 2022 roku.
• 6 896 270 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 122 672 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 37 238 zł w 2023 roku.
• 126 933 zł w 2022 roku.
• -380 933 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ad-studio group wynosi 82 tys. zł.
EBITDA Ad-studio group wynosi 85 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
134 820 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 82 481 zł w
2023 roku.
• 185 478 zł w
2022 roku.
• -432 810 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
133 832 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 84 657 zł w
2023 roku.
• 187 654 zł w
2022 roku.
• -430 634 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad-studio group wynosi 5 105 315 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
372 383 zł a 16 427 783 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -145 505 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 105 315 zł w 2023 roku.
• 6 944 705 zł w 2022 roku.
• 5 050 004 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ad-studio group wynosi 0,40%. To oznacza, że firma ma szansę 0,40% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,305% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,40% w 2023 roku.
• 0,68% w 2022 roku.
• 1,35% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 675 330
zł.
Koszty operacyjne Ad-studio group wyniosły 6 284 450
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
21 101 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 675 330 zł w 2023 roku
• 492 031 zł w 2022 roku
• 516 895 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
•
7% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ad-studio group wyniosła 2 462 933 zł.
a
ktywa trwałe to 13 101 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 449 832 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 462 933 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 767 492 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 695 441 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -302 162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 462 933 zł w 2023 roku.
• 4 686 777 zł w 2022 roku.
• 3 280 688 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ad-studio group wyniosły 1 695 441 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 462 933 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -191 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 695 441 zł w 2023 roku
• 3 956 523 zł w 2022 roku
• 2 677 367 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2023 roku
• 84% w 2022 roku
• 82% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ad-studio group wykazała przychody na poziomie 6 571 113 zł.
Organizacja zarobiła 60 528 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 290 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 37 238 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 38% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3882 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 290 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku