MEDIA HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000215836
NIP
6782930011
REGON
356866146

Podsumowanie

aktywa
15,8 mln
przychód
1,6 mln
zysk
802 tys.
wartość firmy
15,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. TADEUSZA ŚLIWIAKA, 48
Kod pocztowy
30-798
Rejestracja
2004-08-27
Rozpoczęcie działalności
2004-09-09
Kapitał zakładowy
250000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media house osiągnęła 1 563 721 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 563 720 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 761 825 zł.
Zysk netto wyniósł 801 895 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 148 660 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 563 721 zł w 2022 roku.
• 1 483 889 zł w 2021 roku.
• 1 472 400 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 97 008 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 801 895 zł w 2022 roku.
• 1 312 307 zł w 2021 roku.
• 1 173 557 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media house wynosi 15 738 647 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 345 582 zł a 61 272 452 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 995 350 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 738 647 zł w 2022 roku.
• 17 125 651 zł w 2021 roku.
• 15 578 761 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media house wyniosła 15 832 007 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 11 334 765 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 497 242 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 832 007 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 318 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 513 894 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 729 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 832 007 zł w 2022 roku.
• 15 020 744 zł w 2021 roku.
• 13 768 199 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 70%.
Marża netto wyniosła 51%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media house wyniosły 513 894 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 832 007 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 52 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 513 894 zł w 2022 roku
• 504 526 zł w 2021 roku
• 564 289 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
• 4% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media house wykazała przychody na poziomie 1 563 721 zł.
Organizacja zarobiła 899 854 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 97 959 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 801 895 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 000 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 97 959 zł w 2022 roku
• 129 789 zł w 2021 roku
• 98 533 zł w 2020 roku

Organizacja Media house wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Potok Krzysztof posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Potok Bernarda posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 17.01.2022 jest Potok Krzysztof kontrolujący 70% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.05.2018 do 17.01.2022 był Potok Krzysztof kontrolując 28% udziałów.
W okresie od 21.12.2016 do 18.05.2018 najwięcej udziałów posiadał Platinet . Jego udziały w tym czasie wynosiły 60%.

Podobne organizacje do MEDIA HOUSE