Organizacja "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz osiągnęła 6 898 345 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 885 672 zł. Pozostałe przychody to 12 673 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 089 898 zł.
Strata netto wyniosła 204 226 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -162 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 898 345 zł w 2023 roku.
• 6 973 180 zł w 2022 roku.
• 5 606 328 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -58 477 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -204 226 zł w 2023 roku.
• -55 090 zł w 2022 roku.
• -45 097 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wynosi -175 tys. zł.
EBITDA "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wynosi 86 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
56 885 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -174 727 zł w
2023 roku.
• -42 022 zł w
2022 roku.
• -44 167 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
89 427 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 86 003 zł w
2023 roku.
• 243 937 zł w
2022 roku.
• 261 959 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wynosi 6 952 830 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 17 245 863 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -231 611 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 952 830 zł w 2023 roku.
• 7 148 389 zł w 2022 roku.
• 6 278 472 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 840 247
zł.
Koszty operacyjne "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wyniosły 7 060 398
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
203 623 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 840 247 zł w 2023 roku
• 1 508 443 zł w 2022 roku
• 514 331 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2023 roku
•
22% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wyniosła 3 758 764 zł.
a
ktywa trwałe to 1 105 612 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 752 189 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 900 962 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 758 764 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 138 578 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 620 186 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -76 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 758 764 zł w 2023 roku.
• 3 797 834 zł w 2022 roku.
• 3 876 903 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wyniosły 620 186 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 758 764 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -42 694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 620 186 zł w 2023 roku
• 465 030 zł w 2022 roku
• 489 009 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
• 13% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wykazała przychody na poziomie 6 898 345 zł.
Organizacja zarobiła -204 226 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -204 226 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja "transport i spedycja" barbara lachowska- zarębkiewicz wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
"TRANSPORT I SPEDYCJA" BARBARA LACHOWSKA- ZARĘBKIEWICZ