POLSKI SERWIS FLOTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000192372
NIP
9542466018
REGON
278179584

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
14,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
55,5 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-665 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
40,5 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
KS.BEDNORZA, 2A
Kod pocztowy
40-384
Rejestracja
2004-02-03
Rozpoczęcie działalności
2004-01-25
Kapitał zakładowy
410000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I DZIAŁANIA W JEJ IMIENIU JAK RÓWNIEŻ DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU - ŁĄCZNIE, LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Branże
Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Transport wodny śródlądowy towarów Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Leasing finansowy Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Działalność związana z tłumaczeniami Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych Przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Badanie rynku i opinii publicznej Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostałe formy udzielania kredytów Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy Działalność centrów telefonicznych (call center) Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane Pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Pozostałe badania i analizy techniczne Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i dzierżawa środków transportu lotniczego Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Działalność agencji reklamowych Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pozaszkolne formy edukacji z zakresu nauki jazdy i pilotażu Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Transport drogowy towarów
Opis
Polski Serwis Floty (PSF) to wiodący dostawca usług zarządzania flotą samochodową,który od 2004 roku zajmuje się kompleksową obsługą flot w Polsce. Wyróżnia się profesjonalnym podejściem oraz szerokim zakresem usług, który obejmuje m.in. mechanikę pojazdową, serwis opon, likwidację szkód komunikacyjnych oraz wsparcie w zakresie zarządzania flotą. PSF dysponuje siecią autoryzowanych serwisów na terenie całego kraju, co zapewnia klientom dostęp do wysokiej jakości usług i szybkiej reakcji w razie awarii. Firma korzysta z autorskiego systemu zarządzania flotą eFleet, który usprawnia proces administrowania pojazdami, umożliwiając transparentność finansową oraz generowanie szczegółowych raportów. Dzięki zespołowi ponad pięćdziesięciu ekspertów branżowych, PSF oferuje dostosowane do indywidualnych potrzeb wsparcie 24/7, co pozwala na elastyczne podejście do obsługi flot o różnej wielkości - zarówno małych, jak i dużych. Historia PSF opiera się na dbałości o jakość usług i ciągłym rozwoju innowacyjnych rozwiązań, a satysfakcja klientów jest potwierdzona licznymi pozytywnymi opiniami oraz długotrwałą współpracą z wieloma firmami.
W skrócie
  • Kompleksowa obsługa flot samochodowych od 2004 roku
  • Usługi: mechanika, serwis opon, likwidacja szkód
  • Sieć autoryzowanych serwisów w całej Polsce
  • System zarządzania flotą eFleet zwiększający efektywność
  • Wsparcie 24/7 oraz indywidualne podejście do klientów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polski serwis floty osiągnęła 55 489 662 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 55 418 412 zł. Pozostałe przychody to 71 250 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 56 083 191 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 664 779 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 711 515 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 55 489 662 zł w 2023 roku.
• 50 201 797 zł w 2022 roku.
• 41 240 053 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -171 846 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -664 779 zł w 2023 roku.
• 1 029 881 zł w 2022 roku.
• 1 600 971 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Polski serwis floty wynosi 40 496 134 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 138 724 156 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 446 740 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 40 496 134 zł w 2023 roku.
• 42 039 000 zł w 2022 roku.
• 38 151 247 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polski serwis floty wynosi 0,63%. To oznacza, że firma ma szansę 0,63% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,074% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,63% w 2023 roku.
• 0,35% w 2022 roku.
• 0,25% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Polski serwis floty wyniosła 14 619 612 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 318 591 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 13 301 021 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 619 612 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 4 670 702 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 948 910 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 865 176 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 619 612 zł w 2023 roku.
• 15 888 805 zł w 2022 roku.
• 13 928 925 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Polski serwis floty wyniosły 9 948 910 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 619 612 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 576 381 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 948 910 zł w 2023 roku
• 9 953 325 zł w 2022 roku
• 8 256 931 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2023 roku
• 63% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polski serwis floty wykazała przychody na poziomie 55 489 662 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -654 836 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 9943 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -664 779 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -15 720 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9943 zł w 2023 roku
• 376 215 zł w 2022 roku
• 299 612 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polski serwis floty wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kotula Grzegorz posiada 1600 udziałów, które stanowią 39% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kampka Arkadiusz posiada 1500 udziałów, które stanowią 36.6% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Woźnica Zbigniew posiada 1000 udziałów, które stanowią 24.4% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 25.09.2006 jest Kotula Grzegorz kontrolujący 39% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 30.09.2005 do 25.09.2006 był Kotula Grzegorz kontrolując 27% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 21.07.2005 do 30.09.2005 najwięcej udziałów posiadał Kotula Grzegorz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 27%.