SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZENIA WOLI W JEJ IMIENIU UMOCOWANIA JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A TAKŻE CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB DWAJ PROKURENCI DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Organizacja Intertransport osiągnęła 14 342 858 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 999 670 zł. Pozostałe przychody to 343 188 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 440 716 zł.
Zysk netto wyniósł 558 954 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 390 476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 342 858 zł w 2023 roku.
• 29 054 220 zł w 2022 roku.
• 14 203 491 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 93 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 558 954 zł w 2023 roku.
• 2 078 255 zł w 2022 roku.
• 812 612 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Intertransport wynosi 477 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Intertransport wynosi 19 208 132 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5 589 542 zł a 39 522 187 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 466 890 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 19 208 132 zł w 2023 roku.
• 34 673 694 zł w 2022 roku.
• 18 075 404 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Intertransport wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,332% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Intertransport wyniosły 13 522 236
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1 275 120 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
10% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Intertransport wyniosła 14 865 650 zł.
a
ktywa trwałe to 11 987 942 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 877 708 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 14 865 650 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9 880 547 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 985 104 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 458 110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 14 865 650 zł w 2023 roku.
• 16 132 830 zł w 2022 roku.
• 9 871 385 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Intertransport wyniosły 4 985 104 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 14 865 650 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -209 360 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 985 104 zł w 2023 roku
• 6 811 238 zł w 2022 roku
• 2 730 103 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 42% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Intertransport wykazała przychody na poziomie 14 342 858 zł.
Organizacja zarobiła 569 707 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 753 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 558 954 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1792 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 753 zł w 2023 roku
• 11 627 zł w 2022 roku
• 171 266 zł w 2021 roku
Organizacja Intertransport wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa maszyn dla przemysłu tekstylnego oraz maszyn do szycia i maszyn dziewiarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 2%.