GRUPA HANDLOWO MARKETINGOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000141687
NIP
6272424668
REGON
277638280

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
13,9 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
99,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
372 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
71,4 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
CHORZÓW
Adres
KATOWICKA, 115
Kod pocztowy
41-500
Rejestracja
2002-12-03
Rozpoczęcie działalności
2001-10-05
Kapitał zakładowy
126000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO ORAZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa handlowo marketingowa osiągnęła 99 428 788 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 99 239 154 zł. Pozostałe przychody to 189 634 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 98 867 007 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 372 147 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6 062 292 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 99 428 788 zł w 2023 roku.
• 103 274 259 zł w 2022 roku.
• 71 158 959 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 27 473 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 372 147 zł w 2023 roku.
• 425 788 zł w 2022 roku.
• 1 393 557 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Grupa handlowo marketingowa wynosi 71 418 374 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 643 925 zł a 248 571 970 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 515 865 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 71 418 374 zł w 2023 roku.
• 73 917 474 zł w 2022 roku.
• 56 059 006 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa handlowo marketingowa wynosi 1,50%. To oznacza, że firma ma szansę 1,50% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,196% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,50% w 2023 roku.
• 1,17% w 2022 roku.
• 0,18% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Grupa handlowo marketingowa wyniosła 13 904 207 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 3842 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 13 900 364 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 904 207 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 4 858 567 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 045 639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 074 159 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 904 207 zł w 2023 roku.
• 18 431 877 zł w 2022 roku.
• 9 973 988 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Grupa handlowo marketingowa wyniosły 9 045 639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 904 207 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 588 231 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 045 639 zł w 2023 roku
• 13 945 457 zł w 2022 roku
• 5 913 356 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa handlowo marketingowa wykazała przychody na poziomie 99 428 788 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 460 670 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 88 523 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 372 147 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6773 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 88 523 zł w 2023 roku
• 86 806 zł w 2022 roku
• 53 614 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Grupa handlowo marketingowa wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.8%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Ostrawska Tokarska Aldona (10% udziałów)
• Ekom (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "plus" (10% udziałów)
• Tokarski Mariusz (10% udziałów)
• "drosol" Krzysztof Puz I Wspólnicy (10% udziałów)
• Siek Tadeusz (10% udziałów)
• Smoliński Eugeniusz (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Handlowe "bayard" Grzegorz Prochowski, Andrzej Desol (10% udziałów)
• Kluza Krzysztof (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Produkcyjno Usługowe "unicus" (10% udziałów)
• Pal Gama (10% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.01.2004 do 12.10.2004:
• Ostrawska Tokarska Aldona (10% udziałów)
• Ekom (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "plus" (10% udziałów)
• Tokarski Mariusz (10% udziałów)
• "drosol" Krzysztof Puz I Wspólnicy (10% udziałów)
• Smoliński Eugeniusz (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Handlowe "bayard" Grzegorz Prochowski, Andrzej Desol (10% udziałów)
• Kluza Krzysztof (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Produkcyjno Usługowe "unicus" (10% udziałów)
• Pal Gama (10% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.08.2003 do 20.01.2004:
• Ostrawska Tokarska Aldona (10% udziałów)
• Ekom (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "plus" (10% udziałów)
• Tokarski Mariusz (10% udziałów)
• "drosol" Krzysztof Puz I Wspólnicy (10% udziałów)
• Smoliński Eugeniusz (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Handlowe "bayard" Grzegorz Prochowski, Andrzej Desol (10% udziałów)
• Kluza Krzysztof (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Produkcyjno Usługowe "unicus" (10% udziałów)

Podobne organizacje do GRUPA HANDLOWO MARKETINGOWA