Organizacja Grupa handlowo marketingowa osiągnęła 99 428 788 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 99 239 154 zł. Pozostałe przychody to 189 634 zł.
Całkowite koszty wyniosły 98 867 007 zł.
Zysk netto wyniósł 372 147 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6 062 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 99 428 788 zł w 2023 roku.
• 103 274 259 zł w 2022 roku.
• 71 158 959 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 27 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 372 147 zł w 2023 roku.
• 425 788 zł w 2022 roku.
• 1 393 557 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa handlowo marketingowa wynosi 71 418 374 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 643 925 zł a 248 571 970 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 515 865 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 71 418 374 zł w 2023 roku.
• 73 917 474 zł w 2022 roku.
• 56 059 006 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grupa handlowo marketingowa wynosi 1,50%. To oznacza, że firma ma szansę 1,50% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,196% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,50% w 2023 roku.
• 1,17% w 2022 roku.
• 0,18% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grupa handlowo marketingowa wyniosła 13 904 207 zł.
a
ktywa trwałe to 3842 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 900 364 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 904 207 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 858 567 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 045 639 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 074 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 904 207 zł w 2023 roku.
• 18 431 877 zł w 2022 roku.
• 9 973 988 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grupa handlowo marketingowa wyniosły 9 045 639 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 904 207 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 588 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 045 639 zł w 2023 roku
• 13 945 457 zł w 2022 roku
• 5 913 356 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grupa handlowo marketingowa wykazała przychody na poziomie 99 428 788 zł.
Organizacja zarobiła 460 670 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 88 523 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 372 147 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6773 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 88 523 zł w 2023 roku
• 86 806 zł w 2022 roku
• 53 614 zł w 2021 roku
Organizacja Grupa handlowo marketingowa wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.8%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Ostrawska Tokarska Aldona (10% udziałów)
• Ekom (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "plus" (10% udziałów)
• Tokarski Mariusz (10% udziałów)
• "drosol" Krzysztof Puz I Wspólnicy (10% udziałów)
• Siek Tadeusz (10% udziałów)
• Smoliński Eugeniusz (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Handlowe "bayard" Grzegorz Prochowski, Andrzej Desol (10% udziałów)
• Kluza Krzysztof (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Produkcyjno Usługowe "unicus" (10% udziałów)
• Pal Gama (10% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.01.2004 do 12.10.2004:
• Ostrawska Tokarska Aldona (10% udziałów)
• Ekom (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "plus" (10% udziałów)
• Tokarski Mariusz (10% udziałów)
• "drosol" Krzysztof Puz I Wspólnicy (10% udziałów)
• Smoliński Eugeniusz (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Handlowe "bayard" Grzegorz Prochowski, Andrzej Desol (10% udziałów)
• Kluza Krzysztof (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Produkcyjno Usługowe "unicus" (10% udziałów)
• Pal Gama (10% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 01.08.2003 do 20.01.2004:
• Ostrawska Tokarska Aldona (10% udziałów)
• Ekom (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "plus" (10% udziałów)
• Tokarski Mariusz (10% udziałów)
• "drosol" Krzysztof Puz I Wspólnicy (10% udziałów)
• Smoliński Eugeniusz (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Handlowe "bayard" Grzegorz Prochowski, Andrzej Desol (10% udziałów)
• Kluza Krzysztof (10% udziałów)
• Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowo Produkcyjno Usługowe "unicus" (10% udziałów)
Podobne organizacje do GRUPA HANDLOWO MARKETINGOWA