SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
- O ILE ZARZĄD SKŁADAŁ SIĘ BĘDZIE Z JEDNEJ OSOBY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPRAWNIONY PREZES ZARZĄDU - JEŻELI ZARZĄD BĘDZIE SKŁADAŁ SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ OSOBY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWAJ INNI CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM ALBO DWAJ PROKURENCI DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Przychody operacyjne wyniosły 1 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1660 zł.
Strata netto wyniosła 1659 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -324 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 zł w 2021 roku.
• 2 zł w 2020 roku.
• 424 165 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1659 zł w 2021 roku.
• -1608 zł w 2020 roku.
• -58 971 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Admarket wynosi -2 tys. zł.
EBITDA Admarket wynosi -2 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
12 727 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1659 zł w
2021 roku.
• -1608 zł w
2020 roku.
• -63 321 zł w
2019 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
30 216 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1659 zł w
2021 roku.
• -1608 zł w
2020 roku.
• -63 321 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Admarket wynosi 1 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -253 639 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 zł w 2021 roku.
• 1 zł w 2020 roku.
• 282 777 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Admarket wynosi 0,89%. To oznacza, że firma ma szansę 0,89% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,139% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,89% w 2021 roku.
• 1,10% w 2020 roku.
• 0,31% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Admarket wyniosły 1660
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-87 233 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Admarket wyniosła 696 777 zł.
a
ktywa obrotowe to 696 777 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 696 777 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -455 217 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 151 995 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -310 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 696 777 zł w 2021 roku.
• 696 777 zł w 2020 roku.
• 697 401 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -138,233%.
Marża netto wyniosła -138,233%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34559.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34559.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Admarket wyniosły 1 151 995 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 696 777 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 165%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -285 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 151 995 zł w 2021 roku
• 1 150 336 zł w 2020 roku
• 1 149 351 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 165% w 2021 roku
• 165% w 2020 roku
• 165% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Admarket wykazała przychody na poziomie 1 zł.
Organizacja zarobiła -1659 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1659 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2534 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 790 zł w 2019 roku