SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Rail Engineering sp. z o.o. jest polską firmą specjalizującą się w projektowaniuoraz świadczeniu usług inżynierskich w zakresie systemów automatyki kolejowej. Działa na rynku od 30 lat, zdobywając czołową pozycję dzięki wysokiej jakości swoich rozwiązań technologicznych oraz wyspecjalizowanej kadrze inżynierskiej. Misja firmy koncentruje się na wprowadzaniu zaawansowanych technologii do zarządzania i kontrolowania ruchu kolejowego. Rail Engineering prowadzi różnorodne projekty, mając na celu zintegrowanie europejskich systemów ERTMS/ETCS, co znacząco podnosi poziom interoperacyjności transportu kolejowego. Firma przygotowuje kompleksowe dokumentacje techniczne, studia wykonalności oraz analizy systemów transportowych. Zrealizowała projekty w Polsce i za granicą, adaptując nowoczesne rozwiązania oraz prowadząc badania nad niezawodnością i bezpieczeństwem systemów sterowania ruchem kolejowym. Oprócz technicznej działalności, firma dba o doskonalenie talentów i wspiera rozwój zawodowy swoich pracowników, tworząc przyjazne środowisko pracy z możliwością uczestnictwa w krajowych i międzynarodowych projektach.
W skrócie
Specjalizacja w projektowaniu systemów automatyki kolejowej
Realizacja dokumentacji technicznych i studiów wykonalności
Wdrażanie europejskich standardów ERTMS i ETCS
Prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w inżynierii kolejowej
Doświadczenie w obsłudze projektów krajowych i zagranicznych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Rail engineering osiągnęła 22 836 265 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 608 058 zł. Pozostałe przychody to 228 207 zł.
Całkowite koszty wyniosły 24 974 029 zł.
Strata netto wyniosła 2 365 971 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -518 730 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 836 265 zł w 2023 roku.
• 27 366 444 zł w 2022 roku.
• 35 823 004 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 101 285 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 365 971 zł w 2023 roku.
• 581 828 zł w 2022 roku.
• 6 596 966 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rail engineering wynosi 24 863 780 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 57 090 663 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 283 130 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 863 780 zł w 2023 roku.
• 29 623 191 zł w 2022 roku.
• 63 832 803 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rail engineering wynosi 1,05%. To oznacza, że firma ma szansę 1,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,163% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,05% w 2023 roku.
• 0,61% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rail engineering wyniosła 21 938 238 zł.
a
ktywa trwałe to 2 534 828 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 403 410 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 938 238 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 852 804 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 085 433 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 26 207 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 938 238 zł w 2023 roku.
• 25 844 795 zł w 2022 roku.
• 30 407 726 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -18%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rail engineering wyniosły 9 085 433 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 938 238 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 172 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 085 433 zł w 2023 roku
• 13 776 020 zł w 2022 roku
• 12 323 812 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rail engineering wykazała przychody na poziomie 22 836 265 zł.
Organizacja zarobiła -1 238 752 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 127 219 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 365 971 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -91% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 369 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 127 219 zł w 2023 roku
• 376 904 zł w 2022 roku
• 1 874 199 zł w 2021 roku
Organizacja Rail engineering wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Alstom Transportation Germany Gmbh
posiada 300 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Lomsenor Limited
posiada 200 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 10.02.2023 jest
Alstom Transportation Germany Gmbh
kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 22.04.2015 do 10.02.2023
był Bombardier Transportation Gmbh
kontrolując 60% udziałów.
W okresie od 08.10.2010 do 22.04.2015 najwięcej udziałów posiadał Bombardier Transportation Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 41%.