Organizacja Pharmacom media communications osiągnęła 636 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 636 876 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 118 198 zł.
Zysk netto wyniósł 518 678 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 318 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 636 876 zł w 2019 roku.
• 5 zł w 2018 roku.
• 67 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 315 516 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 518 678 zł w 2019 roku.
• -117 992 zł w 2018 roku.
• -112 354 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pharmacom media communications wynosi 2 499 295 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 261 489 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 249 625 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 499 295 zł w 2019 roku.
• 3 zł w 2018 roku.
• 45 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pharmacom media communications wynosi 2,05%. To oznacza, że firma ma szansę 2,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,352% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,05% w 2019 roku.
• 0,86% w 2018 roku.
• 1,35% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pharmacom media communications wyniosła 40 763 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 763 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 40 763 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 045 996 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 086 759 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -428 112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 40 763 zł w 2019 roku.
• 906 244 zł w 2018 roku.
• 896 988 zł w 2017 roku.
Organizacja Pharmacom media communications wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.0004%.