WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM ŁĄCZNIE.
Organizacja Resort marketing osiągnęła 8 783 411 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 783 411 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 521 683 zł.
Zysk netto wyniósł 1 261 728 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 661 280 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 783 411 zł w 2023 roku.
• 3 122 132 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 125 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 261 728 zł w 2023 roku.
• 135 765 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Resort marketing wynosi 1,39 mln zł.
EBITDA Resort marketing wynosi 1,65 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 244 910 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 393 050 zł w
2023 roku.
• 148 140 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 448 144 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 645 023 zł w
2023 roku.
• 196 879 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Resort marketing wynosi 11 633 392 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
730 873 zł a 21 958 528 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 849 884 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 633 392 zł w 2023 roku.
• 2 783 509 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Resort marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,084% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,10% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 619 557
zł.
Koszty operacyjne Resort marketing wyniosły 7 390 362
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 056 525 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 619 557 zł w 2023 roku
• 563 033 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Resort marketing wyniosła 1 339 060 zł.
a
ktywa trwałe to 3263 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 335 796 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 339 060 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 974 498 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 364 562 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 731 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 339 060 zł w 2023 roku.
• 607 205 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 94%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 129%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 71.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 65.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Resort marketing wyniosły 364 562 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 339 060 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -30 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 364 562 zł w 2023 roku
• 395 170 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 37.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Resort marketing wykazała przychody na poziomie 8 783 411 zł.
Organizacja zarobiła 1 386 260 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 124 532 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 261 728 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 124 532 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 124 532 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku