Polski Fundusz Multimedialny (PFM) to nowoczesna struktura holdingowa, która łączy wsobie różnorodne sektory rynku. PFM specjalizuje się w inwestycjach, które mają na celu dywersyfikację kapitału oraz realizację obiecujących projektów. Organizacja posiada portfel inwestycyjny w takich dziedzinach jak nieruchomości, odnawialne źródła energii (OZE), edukacja, transport, human resources, marketing, e-commerce, IT oraz sztuczna inteligencja (AI). Celem PFM jest nie tylko osiąganie zysków, ale także wprowadzanie istotnych zmian na rynku i wspieranie rozwoju gospodarczego poprzez innowacyjne rozwiązania. Posiadanie akcji w PFM umożliwia inwestorom uczestnictwo w dynamicznie rozwijających się branżach, zyskiwanie dywidendy oraz dostęp do ekskluzywnych spotkań z zarządami spółek portfelowych. W ten sposób PFM staje się znaczącym aktorem inwestycyjnym, oferującym możliwość zaangażowania się w innowacyjne projekty, które odpowiadają na wyzwania społeczne i gospodarcze.
W skrócie
Inwestycje w różne sektory: nieruchomości, OZE, edukacja, IT.
Dywersyfikacja kapitału przez holdingową strukturę organizacyjną.
Wspieranie innowacyjnych projektów z wpływem na rozwój społeczny.
Możliwość uzyskania dywidendy dla akcjonariuszy.
Dostęp do ekskluzywnych spotkań i nowych możliwości inwestycyjnych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Polski fundusz multimedialny osiągnęła 1 791 522 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 513 646 zł. Pozostałe przychody to 277 876 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 260 975 zł.
Zysk netto wyniósł 252 671 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 665 104 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 791 522 zł w 2023 roku.
• 1 126 418 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 231 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 252 671 zł w 2023 roku.
• 21 282 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polski fundusz multimedialny wynosi 24 553 083 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 526 706 zł a 119 189 616 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 439 110 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 553 083 zł w 2023 roku.
• 1 113 973 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polski fundusz multimedialny wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,170% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polski fundusz multimedialny wyniosła 30 135 525 zł.
a
ktywa trwałe to 29 329 330 zł.
a
ktywa obrotowe to 806 195 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 135 525 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 29 797 404 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 338 121 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 29 351 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 135 525 zł w 2023 roku.
• 783 950 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polski fundusz multimedialny wyniosły 338 121 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 135 525 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -75 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 338 121 zł w 2023 roku
• 413 418 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 51.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polski fundusz multimedialny wykazała przychody na poziomie 1 791 522 zł.
Organizacja zarobiła 255 657 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2986 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 252 671 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2986 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2986 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Polski fundusz multimedialny wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do POLSKI FUNDUSZ MULTIMEDIALNY